Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Lydnad & Bruks

Stolt Matte

2011-01-24 23:10 #0 av: Workingdog

Guud vad jag känner mig stolt just nu ^^ På kvällspromenaden stannade jag till med Minna vid en fotbollsplan och tränade lite lydnad. Och guuud vad bra det gick :D Hon gick jättefint i FF, läggandet funkade super! Och inkallningen. WOW vad hon har bättrat sig! Idag är en sån dag där jag känner mig stolt och bara vill träna mer!! :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anmäl
2011-01-24 23:51 #1 av: twinkime

När det gár som bäst skall man sluta brukar man säga =).  Vad härligt att det gár framát i träning. Jätte fin bild pá henne!

Anmäl
2011-01-25 00:16 #2 av: Forest

Vad skönt att du kunde njuta till fullo Glad Säger det igen supersöt hund har du med Flört

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-01-25 01:37 #3 av: rebz

GUD vad fin hon är!!! :)

Anmäl
2011-01-25 01:40 #4 av: AnneN

Ja sådana dagar då allt klickar i träningen är verkligen underbara Skrattande

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-01-25 17:23 #5 av: Workingdog

Ja dom är ju det :D Och hon har sån härlig attityd till träningen också :D

#2 haha ja söt är hon nog allt, fast ibland är hon riktigt ful. Jag måste se om jag kan få en bild på henne då hon är riktigt ful :P För det är hon när hon ligger i sängen ;)

/Mvh Jennifer

Anmäl
2011-01-25 17:42 #6 av: Lenas-bus

Den känslan är helt fantastisk!,man vill ju bara fortsätta,och det är så svårt att sluta fast man måste när det är som roligastGlad.

Härlig bild på vovvenGlad

Anmäl
2011-01-25 17:49 #7 av: Workingdog

#6 ja men exakt :) Då är det tur att man har 2 hundar ^^

/Mvh Jennifer

Anmäl
2011-01-25 17:55 #8 av: Lenas-bus

7,Haha precis och det är bra intressant att träna dem var för sigFlört

Anmäl
2011-01-25 18:36 #9 av: Workingdog

#8 ja :) Båda är så olika i tränigen. Minna har en härligare attityd till lydnaden medans Tyra har det till Freestyle och agilityn :P

/Mvh Jennifer

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.