Annons:
Etikettveckans-fråga
Läst 3455 ggr
twinkime
2011-01-25 16:59

veckan fr.v 4

Hur ofta aktiverar du din hund i veckan?

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
[iurochskur]
2011-01-25 17:07
#1

Tryckte ju fel….skulle stå 70 min i veckan. Jag tränar Shanti 5-10 min per dag bara lite så där när hon behöver. Sen om ni menar med lek så blir det givetvis mera då vi leker till och från.

Lenas-bus
2011-01-25 17:45
#2

Jag skrev 5-8 timmar,men det är varierande beroende på vad vi gör,svårt också att räkna ut för jag tränar dom alltid på någonting oavsett om vi är på prommis eller hemma,hade önskat en "annat" knapp därFlört

Workingdog
2011-01-25 17:51
#3

Jag skrev 5-8 timmar. Mina hundar får minst en timmes träning per dag :) Fast självklart är det ju så att ibland blir det minre och ibland blir det mer :) Så att om jag är och tränar några timmar ( självklart med pauser ) en dag så tränar jag inte något nästa dag och så :) Så vi har ju vilodagar också :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

AnneN
2011-01-25 18:29
#4

Jag klickade i alternativet "inget" eftersom jag saknade ett neutralt alternativ… Jag aktiverar min hund allt från 1-10 timmar varje vecka, det variera enormt mycket både beroende på vad jag tränar och hur mycket jag själv har energi till just då.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Ronon-m]
2011-01-25 19:21
#5

Jag valde 1-2 timmar då min hund inte är intresserad över huvudtaget. Han tittar på mig som om jag vore knäpp och luktar vidare. Haha men ibland vill han så då passar jag på :)

AnneN
2011-01-26 17:51
#6

*puttar lite för denna fråga*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
twinkime
2011-01-26 17:54
#7

Jag klickade in mer än 10 timmar, dá vi báde tvá jag och alfons är rätt 2 galna varelser som älskar att träna. Flört aktiveras och känna hur man ár helt utslagen nár man kommer hem.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Maja2
2011-01-26 21:12
#8

Jag svarade mer än 10 timmar, då vi under promenaderna är aktiva stora delar av dem med olika övningar, dessutom tränar jag alla hundar i snitt 1 tim per dag med olika utmaningar :)

Upp till toppen
Annons: