Annons:
Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 3008 ggr
Tusen
1/14/11, 12:00 AM

Får jag lov att presentera...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får jag lov att presentera vår extremt blandade hund, Filippa K.Glad

Hon är nu 2½ år gammal och är en blandning av rätt många raser. Bl.a. Bordercollie, Labrador, Golden, Hamiltonstövare, Karelsk björnhund och ytterligare minst en ras till. Dock vet vi att hon inte har schäfer i sig. Många gissar på det då de ser henne. Någon som ev skulle kunna ge förslag?
Hon är drygt 50 cm hög över manken, pigg till överdrift, alltid glad, väldigt smal för sin storlek, lättlärd, vallar, jagar råddjur, harar och fåglar. Är väldigt noga med att alla ska vara sams och det ska vara lugnt runtomkring henne. Går alltid emellan då katterna leker för att de inte ska bråka. Vi har gått valpkurs och lydnad grundkurs. I vår är hon anmäld till förberedelsekurs till Agility.

Annons:
AnneN
1/14/11, 12:30 AM
#1

Varmt välkommen hit Glad

Fin hund du har, det syns tydligt att hon har stövare i sig, men vilka fler raser det kan vara än de du skrivit har jag ingen aning om.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
1/14/11, 12:49 AM
#2

Välkommen :D vad söt, massa raser :D hehe :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tusen
1/14/11, 12:20 PM
#3

Tack! Ja, när folk frågar vad det är för ras brukar vi säga att det är en Knöppeltorpare (strälet hon kommer i från). Ingen orkar väl vänta tills vi rabblat upp alla raser.Skrattande

Trots alla raser blev det en lyckad blandning. Underbart trevlig hund.Kyss

[Forest]
1/14/11, 1:15 PM
#4

Välkommen hit, var en söt tjej du har :) Trevlig beskrivning av henne.

twinkime
2/7/11, 8:30 PM
#5

Välkommen hit hos oss  , hoppas att du kommer att skrivas  på denna sajt,  Verkligen jätte söt tjej. Hon verkar verkligen ha  en egen personlighet. Men fick verkligen en bra uppfattning om henne utan det du skrev =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Honestyisdead
2/7/11, 8:33 PM
#6

FIn tjej :) Och välkommen!

Annons:
Tusen
2/7/11, 8:47 PM
#7

Tack så mycket, alla!!Skrattande Tanken är ju att jag ska vara aktiv även på denna site. Är en väldigt ovan hundägare då detta är vår första hund. Har bara haft katter och hästar tidigare.

Lenas-bus
2/7/11, 8:55 PM
#8

Välkommen från mig med,vilken jättefin hund du har därKyss.

Hoppas du ska trivas och alla är vi ovana i början,bara att fråga på om du undrar någotGlad

twinkime
2/7/11, 8:56 PM
#9

#7 Man lär sig mer och mer för var dag som går hoppas du kommer hitta tips och råd här. Allltid välkommen att fråga så ska vi försöka svara så gott vi kan =) Alla har vi varit ovana hundägare en gång i tiden.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Denna kommentar har tagits bort.
Sophiies
2/7/11, 9:42 PM
#11

Varmt välkommen hit :)
Säger som twinkime var inte rädd för att fråga om du behöver hjälp så ska vi se till att hjälpa dig så gott vi kan :)

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Honestyisdead
2/7/11, 10:51 PM
#12

#11 OJ vad liten text! Tungan ute

Sophiies
2/8/11, 9:02 PM
#13

Haha, jag såg det nu. Jätte skumt. Har inte gjort någon inställning eller något sånt utan det kom av  sig självt :S. Va jobbigt jag som ser så dåligt haha :P

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Annons:
AnneN
2/8/11, 9:11 PM
#14

#11-13 Det kan ibland bli så om inte sidan hinner ladda färdigt innan man skriver

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sophiies
2/9/11, 3:57 PM
#15

Jaha :) de förklarar saken. Tack :) då slipper jag sitta och grubbla på det

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: