Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Shanti+ syskon

2011-01-21 12:13 #0 av: [iurochskur]

Har fått bilder på både Astrix och Leia som är syskon till Shanti. Dom är inte lika alls tycker jag. Dom andra verkar ha fått mera drag utav Phalene och därmed är dom lika pappan. Om någon vill se bilder så får ni Pma eftersom jag ännu inte fått grönt om att få använda bilderna på internet.

Anmäl
2011-01-21 13:19 #1 av: [iurochskur]

Har fått grönt att få visa upp hennes syster Leia. En svart sötnos.

Anmäl
2011-01-21 13:20 #2 av: [iurochskur]

Och så Shanti såklart.

Anmäl
2011-01-21 14:23 #3 av: Forest

Är systern nerklippt? Ser högre ut än lilla Shanti, jätte söta är dom. Inte så lika kanske, men så är det svårt o se svarta hur de ser ut med Glad Men vad kul att du hittat systern grattis till det Skrattande

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-01-21 15:17 #4 av: Kickilu

Det var inte så stora likheter som jag kan se. Inget kan få mig att ändra uppfattning. Shanti måste vara det sötaste av det sötaFlört

Anmäl
2011-01-21 15:44 #5 av: [iurochskur]

#3 Hon visste inte hur hög systern var eller vägde. Vet inte om hon klippt henne, men det tror jag inte. Shanti är ju mera långhårig än båda bröderna så kanske hon har mera päls än syrran med.

#4 Nej, jättelika är dom inte. Tackar för komplimangen.

Anmäl
2011-01-21 16:03 #6 av: [iurochskur]

Och här kommer Astrix, en bror till Shanti. Fick ägarens medgivande att visa bilden. Han är inte heller lik Shanti, men dom är nog ganska lika i storlek sa ägaren.

Anmäl
2011-01-21 16:16 #7 av: Forest

Väldigt olika är dom, måste ju säga att sista var en söt liten skit med. Men jag tycker lilla Shanti är sötare än syskonen det tyckte jag även på den anonnsen som du visa (man fick se alla).

Anmäl
2011-01-21 16:22 #8 av: [iurochskur]

#7 Tack! Jag tror hon är mera lik en lhasa apso/pomme blandis medans dom andra fått mkt efter sin pappa som var en renrasig phalene.

Anmäl
2011-01-21 16:37 #9 av: Forest

8 Ja det tor jag med de ser mer ut som papillon/phalene medans din inte har så långa ben o liten :)

Anmäl
2011-01-23 20:48 #10 av: [iurochskur]

Troligtvis kommer en bild på den tredje och sista syskonet till Shanti. Jag har fått sms av ägaren.

Anmäl
2011-02-14 14:48 #11 av: [iurochskur]

Nu har jag fått bild på den andra brodern och det är nu komplett.

Anmäl
2011-02-14 15:02 #12 av: Hera

Tycker nog att Shanti är charmigast :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-02-14 15:24 #13 av: [iurochskur]

#12 Tackar så mkt! Tycker jag med, men jag kanske är liiite partisk. Hihi.

Anmäl
2011-02-14 15:25 #14 av: Hera

Kanske lite Flört

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-02-14 18:56 #15 av: Forest

Astrix var jätte söt med :) Kul att du hittat alla syskon stort grattis till det hoppas att ni kommer hålal kontakten med alla :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.