Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 3496 ggr
twinkime
2011-02-03 06:13

Godmorgon!

Godmorgon pá er alla trevliga medlemmar hehe även ni andra ocksá. jag hoppas att ni och era fyrfotade vänner har sovit gott!  Imorgon reser jag mot det underbara landet Sverige. mellanlandar i brasil och Spanien. vad skall ni göra idag? Glad

Ha en riktigt toppen dag!

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
Lenas-bus
2011-02-03 08:13
#1

Godmorgon på dig!

Välkommen hem! och ha en trevlig resaGlad.

Idag är det som vanligt plugget har precis kommit in med vovvsen både dom och jag blev dyngsura för det regnar,och sen på eftermiddagen blir det  bus med vovvsen annars får jag väl på skallen av dem.Skrattande

Dom hade varit odrägliga igår när husse kom hem,dom är ju inte vana vid att jag är borta efter 5 på kvällen så husse berättade att dom hade pipigt vid dörren så fort dom hörde ett ljud,Spike snodde lite ved till kaminen och flisade sönder det i soffan och Snodden satte sig på husses fötter när han lagade mat,han fick inte gå mellan bänkarnaSkrattande,och när jag kom hem så lade jag mig på sängen i fem minuter med 2 stora hundar på mig,en vid benen och en över halsen….då vet man att man är välkommen hemSkrattande.

Ha en fin dag alla!

PetraKarin
2011-02-03 08:41
#2

God morgon! Skrattande

Jag städar här hemma för sen får jag och Ilsa frukostsällskap av en vän till mig. Ilsa (min valp) ska för första gången få träffa min väns schäfercolliedam och dagishund.

Efter det ska vi gå och möta sambon som kommer hem från London. Luncha med honom och sen blir det plugg tills sambon kommer hem från jobbet.

Ha en bra dag!


Alexandra-S
2011-02-03 10:03
#3

Jag ska hämta hem min hund Gizmo! Skrattande

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Maja2
2011-02-03 11:17
#4

Gomorron på er alla

Här snöar det idag. Har varit ute på en runda med hundarna, min nya som anlände från Spanien i förrgår tycker att det är kallt.

Ha en bra hemresa Twinkime !

Honestyisdead
2011-02-03 14:37
#5

Trevlig resa! Låter som den kan bli lång med 2 byten.

Här är det grått och trist idag. Väntar på samtal från vet, för o få veta hur vi ska gå vidare med Maxens kräkningar.

Hoppas alla har en trevlig dag!

Lenas-bus
2011-02-03 15:00
#6

twinkime….sen får du se till att hålla dig hemma så vi kan ses när mina tentor börjar sina liteFlört

Annons:
AnneN
2011-02-03 17:34
#7

Trevlig resa och välkommen hem Glad

Själv har jag för första gången på flera månader sovit riktigt gott och känner mig helt utvilad (sovit över 12 timmar oavbrutet) så ikväll blir det nog en träningspromenad med Velvet Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2011-02-04 00:50
#8

Trevlig resa och välkommen hem till Sverige snart! Skrattande 

Jag ska krypa ner i sängen ha det så gott!

Sophiies
2011-02-04 13:10
#9

Ja välkommen hem igen :) bara fyra timmar kvar tills du landar nu hoppas du har lyckats sova på planet. Vi hörs när du är hemma igen så pratar vi mer. :)

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

twinkime
2011-02-04 22:52
#10

tack så mycket allihopa. Resan gick bra hem fast hade lite förseningar i Brasilien var nära missa flyget. Men nu har jag äntligen landat hemma på Svensk mark.

#1 lena det är alltid kul att känna sig välkommen hem. Själv hämtar jag hem Alfons på Torsdag =)

#2 Det låter som en härlig dag!

#9 Sophie! Ja absolut vi hörs av =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

AnneN
2011-02-04 23:00
#11

#10 Välkommen hem till ett vintrigt Sverige Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lenas-bus
2011-02-04 23:21
#12

10 förstår att du ser fram emot detFlört,så mycket vinter har vi ju inte kvar här i skånelandGlad

twinkime
2011-02-04 23:28
#13

#11 vintrigt och vintrigt blev lite besviken när jag endast såg några snöhögar blandat med is kvar restan har töat bort . Idag regnade det otroligt mycket..

#13 Ja jag längtar som en galning pratade med fodervärden idag och allt har gått bra. Så är inte direkt orolig. Ne  synd det jag som var sugen på snö :P

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
AnneN
2011-02-04 23:38
#14

#13 Vill du se snö så är du välkommen upp till oss Flört

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2011-02-05 12:06
#15

13, Samma som här Östergötland. Regn o halka ytterst lite snö kvar det som finns är stenhårt o halt som bara den. Så man får ta det lite lugnt med hundarna, hittat ett bra halfritt ställe där de kan springa lite. Gick resan bra?

twinkime
2011-02-05 13:00
#16

jo snö är verkligen underbart. fast just nu är man sjuk..

#15  Regn och halka jo tack. Var ute för att känna på marken var svårt att ta sig fram man fick ta små steg i taget. resan gick bra fats var nära på att bli kvar Brasilien då planet inte var fixat. Nu har man även lyckats bli sjuk..  usch då

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Lenas-bus
2011-02-05 14:36
#17

16,Näe krya på dig vännen,du drar väl på dig sånt du inte är van vid från peru,sen går det massor med förkylning och kräksjuka här just nu…..

Sophiies
2011-02-05 15:09
#18

Hoppas snön som finns kvar håller sig tills du kommer till stockholm då så du iallafall får se lite mer än små snöhögar haha.

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: