Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Dagens ros

Dagens Ros

2011-01-26 18:17 #0 av: twinkime

dagens ros vill jag skänka till alla änglahundar som inte längre finns hos oss här vid vár sida.

Anmäl
2011-01-26 18:31 #1 av: AnneN

Lägger också in en ros till minne av alla änglahundar

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-01-26 18:41 #2 av: Forest

Jag vill oxå skänka många rosor till alla änglarhundar o framförallt till 2 st bla Bamse våran pudel som vi hade när jag var liten-tånåring och en new foundland som hette Kiwa.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-01-26 18:49 #3 av: Fridaaaa

Jag ger massa rosor till alla änglahundar!<3

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-01-26 19:02 #4 av: [rightPAW]

Massa rosor till alla änglahundar! Speciellt till Rasken, min nisters st bernard/schäfer som var min bästa vän och min lilla tant, frallan Denise. Saknar er! <3

Anmäl
2011-01-26 19:06 #5 av: Lenas-bus

Jag vill också vara med,tänker på dem oftaKyss,här är en av dem.

Anmäl
2011-01-26 19:07 #6 av: Fridaaaa

#5 Vilken underbar bild!

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-01-26 19:09 #7 av: Lenas-bus

6,Tack ja han var en av alla mina underbara hundarFlört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.