Annons:
Etikettallmänt
Läst 6586 ggr
Trin
2011-01-27 09:18

Blandras efterlyses !

Hej
Skulle gärna vilja veta mer om blandningen toypudel/malteser , chihuahua/papillon samt yorkipoo (Yorki/toypudel). Hur är pälsvården , vikt m.m. Är också intresserad av uppfödare av dessa blandningar , då menar jag någon av ovanstående blandningar inte alla blandningar i en hund (helst i Skåne).

Kanske känner ni till någon annan blandning ? Dock ska de vara små hundar ;) Tipsa gärna.

// Anna trin@live.se

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Annons:
Michaela-N
2011-01-27 10:19
#1

Eftersom det är blandraser är ju alla olika till utseendet och sättet, som alla hundar.

[rightPAW]
2011-01-27 12:21
#2

Har träffat många vavva/papi-blandingar, fantastiska och stabila hundar!

Trollhassel
2011-01-27 12:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min chihuahua/papillon, Prillan är en urtrevlig, pigg, charmerande och lydig liten prick. Jag har träffat papihuahuaor som varit helt annorlunda. Man får lära känna hunden så gott det går innan man skaffar en. Det är det bästa sättet att veta vad man får.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ida94
2011-01-27 18:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Själv så har jag en chihuahua/papillon på 11 (snart 12) år, Lady (som hon heter) är ganska trött av sig och inte så lydig, det kan nog bero på att vi inte fick henne när hon var valp utan att vi fick henne när hon var ca 1 år. Men om hon vill så kan hon lyssna på en. Sen tycker jag att det är en trevlig blandras, min blandras har en kort päls men hon fäller ganska mycket. :)

Trin
2011-01-27 19:07
#5

#4 Vi hade också en hund när jag var liten (papillon) som hette Lady :D

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Upp till toppen
Annons: