Annons:
Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 2824 ggr
Lenas-bus
2011-01-29 22:16

BOM!! KRACH! PANG!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vissa ggr är jag glad att jag inte bor i lägenhet för när  hundarna hämtar aktivitetsbollarna i mycket hårt plast så låter det ordentligtCool,vi får till och med höja tv,n för Spike går upp för trä-trappen och ställer sig längst upp och rullar ner den för trappen bonk,bonk pang,så får han tag i den i halva trappen och har även lyckats ta bitarna som rullat ut och så fortsätter det upp och ner…

Alltmedan Snodden  tröttnar på puttandet härnere och kastar upp den i luften gång på gång,men det unnar vi demKyss.En bild på Spike från i somras.

Låter det lika högt hos er…?

Annons:
Kickan90
2011-01-30 01:37
#1

haha ja men då är vi utomhus, eftersom vi bor i lägenhet xD haha!
Kenzo älskar bollarna dock så har hon kommit på hur man kan snurra på plattan där man lägger in godisbitarna så hon snurrar den så det är helöppen och sen puttar på den så att allt godis åker ur xD

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

AnneN
2011-01-30 05:21
#2

Nej här finns inga trappor, men Velvet jagar runt godisbollen som besatt och försöker hinna före katterna till godiset, men det kan låta en hel del ändå.

Fast senast hon fick ha den så kom hon på en smart grej… Hon la sig med bollen mellan tassarna och snurrade på den med nosen tills godisarna ramlade ut, då slapp hon ju jaga runt den Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lenas-bus
2011-01-30 09:02
#3

1,Det brukar vi också vara om sommaren,när jag bodde i lägenhet hade jag bara Snodden så jag gav honom bollen på tider då man får föra oväsenCool.

2,Det var smart av henneFlört

OT…ser att det blev 2 trädar av denna,men jag skyller på i.fokus för det strulade ett tag igår.

Upp till toppen
Annons: