Annons:
Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 2863 ggr
Lenas-bus
1/29/11, 10:19 PM

BOM!! KRACH! PANG!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vissa ggr är jag glad att jag inte bor i lägenhet för när  hundarna hämtar aktivitetsbollarna i mycket hårt plast så låter det ordentligtCool,vi får till och med höja tv,n för Spike går upp för trä-trappen och ställer sig längst upp och rullar ner den för trappen bonk,bonk pang,så får han tag i den i halva trappen och har även lyckats ta bitarna som rullat ut och så fortsätter det upp och ner…

Alltmedan Snodden  tröttnar på puttandet härnere och kastar upp den i luften gång på gång,men det unnar vi demKyss.En bild på Spike från i somras.

Låter det lika högt hos er…?

Annons:
[Forest]
1/29/11, 10:35 PM
#1

Haha, ne det låter bara rassel rassel voff voff då den hamnar under en äldre linneskåp. Tar fram den o rassel rassel (rasslandet är godiset i bollen) Jag undrar lite varför dom inte gör mjukare bollar kenske inte skulle vara lika hållbart men ändå. Vi bor snart längst ner så då stör vi inte på samma sätt iaf Flört

ingann
1/29/11, 10:44 PM
#2

haha det låter nästan som Åskar:) han kastar sina repbollar upp i luften hela tiden så alla sköra saker i bokhyllorna är undnplockade;) att man kan få en boll, gosedjur eller ett rep i kaffet när man fikar får man alltid vara beredd på;p

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Lenas-bus
1/29/11, 10:46 PM
#3

1,Näe vi bor ju  hus " 2 våningar"så de enda som störs är ju vi själva,men som jag skrev det unnar vi dem,jag är glad att dom gör dem i så hårt plast för annars vore dom inte långlivade i Spikes munSkrattande

[Forest]
1/29/11, 10:54 PM
#4

3 ne han tar väl ihjäl även dessa antar jag. men mina små pullor är ganska så försiktiga av sig, de rullar dom o bär dom lite men inte mer ananserat än iaf Flört De skulle kunna ha mjukare typ som gummilist runtom lr så då skrammlar det inte på samma vis. Vad brukar ni ha i era bollar? Jag har nu provat levergodis,trokadbldopuddning o orijen inte så många. Kan vara kul o veta vad andra fyller dom med o göra lite ombyte i bollen. Flört

MoaW
1/29/11, 11:48 PM
#5

här kommer det mesta ljudet från hundarna Tungan ute Dobby tycker att bollar är till för att matte ska kasta, så då skäller han tills man gör det Flört så han har fått en liten paus på aktivitetsbolandet

Malou däremot tar den och lägger den i hundsängen och kör runt mot kanterna, tyst och effektivt Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Lenas-bus
1/30/11, 9:05 AM
#6

Kul att höra om alla vovvars egenheterSkrattande

4,Jag har bara leverplattor så det är de enda mina fårFlört,vid träning är det ju kokt lever och det vet dom skillnaden på.

Annons:
Vosjes
1/31/11, 12:29 AM
#7

I mitt hem är inte dessa bollar roliga, en hund ligger och stampar tassen i golvet och ger ifrån sig ett gnäll och den andra hunden försöker bita sönder bollen och efter några minuter när den fortfarande är "hel" är den ointressant.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Kickan90
1/31/11, 1:19 AM
#8

Kenzo lärde sig snabbt på hur man ska öppna "locket", hon biter tag snurrar och puttar på bollen så att allt åker ut xD haha

dock så får dom bara ha dom bollarna antingen i hallen eller i köket men för det mesta har de bollarna utomhus Skrattande

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Lenas-bus
1/31/11, 8:27 AM
#9

Jag hade en sån boll som snodden lärde sig att öppna så innehållet ramlade ur,men dessa 2 dom har nu kan dom inte öppna så,och det innebär mycket tankearbete,för man ser att åtminstonde Snodden letar efter en likdan öppningFlört

monsi
1/31/11, 8:39 AM
#10

mina mördar dem efektivt fårga inte hur de lyckas ovasett vilken boll jag har köpt, de dödar allaRynkar på näsan

( undrar ibland om husse hjälper dem pga oljudet fniss!)

Hm! kanske inte ska ha katt mat i demObestämdSkrattande

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Lenas-bus
1/31/11, 8:41 AM
#11

10,köp en så pass stor så dom inte får över käftarnaFlört

monsi
1/31/11, 11:32 AM
#12

provat de är uppfinnings rika de små liven.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Fridaaaa
1/31/11, 1:07 PM
#13

min vovve tycker inte sån boll är roligt, hon gillar inte bollar alls,vilket är lite trist.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
monsi
1/31/11, 1:29 PM
#14

Hm! Var lite glad för det #13, har hundar som gör allt för en boll å då menar jag allt, kan vara lite jobbigt i bland millt skrivet.

Prova o kolla på korpafottboll ex Tur de ät hyffsat lydiga.Skrattande

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Fridaaaa
1/31/11, 4:43 PM
#15

#14 Haha men min leker med pipleksaker enbart, är med jobbigt att lyssna på xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

monsi
1/31/11, 10:20 PM
#16

Pipisar dör det gör inte en boll även om den inte är rund längre.Skrattande

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Fridaaaa
2/1/11, 12:04 PM
#17

#16 sant hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lenas-bus
2/1/11, 1:45 PM
#18

16,Näe en boll stendör den med för den slits i tusen bitar när luften går ur,men aktivitetsbollen håller för han får inte det greppet om den,den är för stor för detFlört

Upp till toppen
Annons: