Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 3549 ggr
twinkime
1/28/11, 8:01 PM

Godkvall

Ja godkvall pa er alla underbara medlemmar!  Jag hoppas  att ni alla far en underbar kvall med era 4 fotade vanner. Sjalv skall jag snart ivag till stranden och se solnedgangen har i Peru. Glad

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
Lenas-bus
1/28/11, 9:08 PM
#1

Kvällis på dig,och alla andraGlad

Ja du får passa på nu för snart kommer du ju hem,men då väntar ju vovvenGlad.

I kväll ska jag bara ta det lugnt för jag är helt slut i huvet efter allt plugg denna veckaObestämd,och i morrn ska jag ta en tur med mina busar på minst 3 timmar i skog och mark,och som vanligt hittar vi på vad som faller oss in för stunden.

Ha en fin kväll allihopa!

Lena

AnneN
1/28/11, 10:29 PM
#2

Här är det en lugn kväll, ska snart försöka göra middag, har haft svinigt ont i axel & nacke ett dygn nu, men det har börjat släppa lite så nu kan jag iallafall röra mig utan att det hugger.

Felicia du förstår väl att då du kommer hem till Sverige igen så bara måste du dela med dig av en massa underbara foton från Peru så vi stackare som aldrig vart där får se hur det serut Flört

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

twinkime
1/28/11, 10:35 PM
#3

#1 Jo precis Lena det ar sa jag tanker. far passa pa medans jag fortfarande ar har i Peru. Oj vad man saknar Alfons.  men om 6 dagar aker man hemmat mot underbara Sverige.

Usch aj du ar duktig du som pluggar sa mycket! Men glom inte att slapna av i bland och ta tid att bara njuta av Livet (: 3 timmar i skog och mark later underbart!

#2 usch stackare det ar aldrig kul att behova ha ont nagonstanns! Hoppas att det snart gar over. Sjalvklart kommer jag att dela med mig av alla underbara bilder. Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
1/28/11, 10:46 PM
#4

Go Kvällis!

Jag har börjat min pratrik nu på ÖB Glad Känns bra, trevliga personer som jobbar där och bra chef. Dok är man inte van att stå så mycket så det känns lite i ryggen, ska försöka lösa det genom köpa inlägg i skorna. Sen packar vi, o städar pga flytt. Måste även ringa o säga till om koll på tapeterna i nya lägneheten för vissa är asfula 80-talsstuk Cool Just nu sitter jag och knaprar popcorn o dricker Julmust något jag älskar Tungan ute Kan säga att lilla Chanel löper men denna gång städar hon väl mycket väl efter sig. Tror hon inte ville jag skulle märka att hon löpte så hon kan ha en dajt med grannens kastrat Flört Imorgon ska vi passa på o gå långpromenad o jag har tagit fram lite extra godis för träna samt bara gott  o ge kanske gömmer lite i trädstamar mm //ha det så gott alla

Lenas-bus
1/28/11, 10:46 PM
#5

3,Ja foton vill vi se,och gärna lära oss av vad du upplevt med dem där, alltid intressant att få dela andras erfarenheter,alltid kan man lära sig något nyttFlört

Fridaaaa
1/28/11, 11:01 PM
#6

ha en superbra fredag & helg allesammans<3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Workingdog
1/28/11, 11:48 PM
#7

Jag ska nog ta och lägga mig snart. Har varit en lång dag men med mycket roliga presenter :D 2050 kr och en Lydnadsbok blev riktigt uppskattat :D Sen så får jag en fyrfackare till kaninerna som ska byggas när snön är borta ;)

Imorgon blir det mer firande då min kusin fyller år :P

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[Forest]
1/28/11, 11:54 PM
#8

7 Fyller du år idag? Grattis på födelsedagen (isf ) Skrattande

Workingdog
1/28/11, 11:59 PM
#9

#8 japp jag fyller år idag :) Tack :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Kickan90
1/29/11, 2:05 AM
#10

#9 ja grattis :D

Hoppas att fler får en bra kväll och en bra dag (29jan).

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Upp till toppen
Annons: