Annons:
Etikettbeteende
Läst 3211 ggr
[iurochskur]
2/5/11, 4:26 PM

Näst intill rumsren

Nu har Shanti inte gjort inne på någon dag eller två, men missar jag när hon säger till så hinner hon tyvärr sätta sig. Men nu är vi på god väg till att hon är helt rumsren.

Annons:
Honestyisdead
2/5/11, 4:32 PM
#1

Vad kul det måste vara :) Plötsligt är man där och kommer på att hunden inte gjort inne på flera dagar :)

Nu tar det nog inte lång tid!

[iurochskur]
2/5/11, 4:34 PM
#2

Ja, jag kom på det efter nåt dygn…hihi. Förr kunde hon kissa och bajsa minst 10ggr inne. Nu är det 1 gång på 2-3 dagar. Och nu har hon inte gjort inne på minst ett dygn. kanske är det för vi har trädgård nu? vem vet.

Honestyisdead
2/5/11, 4:37 PM
#3

Trädgård underlättar ju när man rumstränar :) Håller tummarna på att det går bra nu så hon inte gör inne mer!

[iurochskur]
2/5/11, 4:42 PM
#4

#3 Tack så mkt!

ingann
2/5/11, 7:33 PM
#5

Vad duktig hon blivit! Det har gått relativt snabbt också:)

Vad skönt för både er och henne när det blir lite varmare så dörren kan stå öppen och hon kan gå in och ut som hon vill;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[iurochskur]
2/5/11, 9:53 PM
#6

#5 Tack! Ja, hon och en valp till är först i syskonskaran att bli rumsrena. Så jag kunde inte vara nöjdare. Visserligen hade jag riktat in mig på ca 7 månader tills hon blev rumsren så att hon blir det tidigare känns nice.

tyvärr måste jag laga staketet imorgon så hon får springa fritt, det är trasigt på tre ställen.

Annons:
Sophiies
2/5/11, 10:54 PM
#7

Vad skönt, hoppas det håller i sig :)

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

[Forest]
2/6/11, 11:46 AM
#8

Håller tummarna på att hon snart är helt rumsren tror det är nära så skönt för Er :)

Michaela-N
2/6/11, 2:37 PM
#9

Jag är sååååå avundsjuk!

twinkime
2/6/11, 8:55 PM
#10

Vad skönt att det utvecklas och går framåt.Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Upp till toppen
Annons: