Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

ny här

2011-02-14 15:26 #0 av: thacatthedogtherat

hej hej

surfade rundor och hitttade det här forumet, så jag tänkte ge det en chans och se vad det var för skoj :D:D

kom inte på något bättre användarnamn haha!!

har en blandishund runt 2 år som är hela mitt liv! har dock inga bilder då jar inet hunnit föra över dem till nya datan :D

Anmäl
2011-02-14 15:27 #1 av: twinkime

Varm välkommen till Blandrashundar i fokus jag hoppas att du kommer att trivas och undrar du något så är det bara att fråga så skall vi göra så gott vi kan för att besvara dina  frågor.Flört

Anmäl
2011-02-14 15:30 #2 av: AnneN

Varmt välkommen hit Glad

Hoppas du ska trivas hos oss!

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2011-02-14 15:30 #3 av: thacatthedogtherat

twinkime- tack så mycket :D:D:D

Anmäl
2011-02-14 15:30 #4 av: Fridaaaa

välkommen hit!:D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-02-14 15:37 #5 av: thacatthedogtherat

Tack så mycket nr 2 och 4 :D

Anmäl
2011-02-14 16:36 #6 av: Hera

Välkommen välkommen :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-02-14 18:55 #7 av: Forest

Varmt välkommen! Hoppas du kommer trivas:)

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2011-02-14 18:58 #8 av: [Vargnatt]

Välkommen hit! Glad

Anmäl
2011-02-14 19:28 #9 av: [Empisen]

Välkommen! Glad

Anmäl
2011-02-15 10:29 #10 av: hundegare111

Varmt välkommen! =)

Vad är det för blandras du har? =)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.