Annons:
Etikettallmänt
Läst 3992 ggr
twinkime
2/12/11, 4:45 PM

Hur ofta?

Hur ofta köper du saker till din hund? Glad Och vad brukar du köpa?

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Annons:
[Forest]
2/12/11, 4:57 PM
#1

förutom foder o ben av olika slag. Så köper jag ofta hem någon annan leksak. Nu sist vart det en boll som piper den köpte jag på ÖB billig, pga fd bollar slaktades av grannens bollgalning till hund så kommer denna få vara hel. Annars köper jag itne så mycket ofta har jag redan saker men visst bra pris då köper jag men inte onödiga prylar för då ligger dom bara o skräpar Flört. Trimmer fick jag i julklapp den är till hundarna men oxå till matte slipper jag klippa med sax :)

Jag har en lista jag skriver upp lie på. Idag hamna bla klosax på listan men har oxå satt upp nytt täcke på listan inget "måste nu" men behövs nästa vinter :)

MoaW
2/12/11, 5:12 PM
#2

Jag brukar inte köpa så ofta, utan sparar istället så att jag har pengar när det är nåt dom verkligen behöver. tex. så köper jag inte massa leksaker, dom får ha dom dom har och gamla strumpor och sånt (hundarna ser ju ingen skillnad Tungan ute) halsband syr jag och koppel får dom ha sålänge de håller, och så spar jag pengarna till kurser istället. Men behöver dom något så köper jag ju Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[Vargnatt]
2/12/11, 5:25 PM
#3

Köper inte saker så ofta förutom mat och godis. Det brukar väl bli när han fyller år eller till jul annars, då blir det nån leksak Glad. Fast självklart köper jag om det är något som behövs Glad.

Fridaaaa
2/12/11, 5:25 PM
#4

Blir något grisöra eller tuggpinne eller liknande ibland och ibland någon ny pipleksak :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
2/12/11, 5:34 PM
#5

Köper i princip aldrig annat än tuggeben och torrfoder.
Leksak köper jag om de han har hemma går söner.

Eller jo, vid jul brukar han få en ny leksak.

AnneN
2/12/11, 7:34 PM
#6

Jag köper saker vid behov, men känner jag mig "rik" någon gång så brukar jag köpa något lite extra till djuren.

Nu börjar det snart vara dags att byta ut de trasiga leksakerna här hemma igen, så fort de slutar pipa så dissikerar hon dem, men så länge de låter brukar de få vara hela Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Vosjes
2/13/11, 1:13 AM
#7

Förutom foder, tuggmaterial och annat vardagligt blir det nog ett par bollar då min hund är bollgalen och eventuellt ett nytt halsband om jag hittar någonting super fint som jag fastnar för ordentligt.

Annars handlar vi inte speciellt mycket.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Sophiies
2/13/11, 8:12 PM
#8

Hahaha, allt för ofta skulle jag nog säga. Men oftast är det saker som faktiskt behövs, såsom godis, klicker (som har en förmåga att försvinna) och godis. Men även koppel och annat också.

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

 

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

[Forest]
2/13/11, 11:00 PM
#9

8 jag skaffa en nyckelring med snöre som man drar ut, himmla smidig att ha klickern i den då kan man ha den i handen o den tappas inte utan den hänger alltid på jackan.

[Yezz-an]
2/14/11, 12:16 AM
#10

Oj, alldeles för ofta  Skäms Jag köper på mig allt som är gulligt, roligt, bra att ha, kanske är bättre än det jag redan har, på hundkursen hade dom en sån då kanske jag också behöver…. Oskyldig

I dagsläget är det inte så. Nu är jag fattig. Men innan har det varit så i alla år och kommer nog bli så igen…. Eller kanske inte Glad Jag ser ju nu att mina hundar har överlevt ändå Tungan ute

Upp till toppen
Annons: