Annons:
Etikettallmänt
Läst 4598 ggr
bluebaby
2/24/11, 9:49 AM

får ingen hund :(

hej vi får ingen hund pga av att hundägaren ansåg att jag inte var bra matte pga min hälsa :( jag vet dock själv att jag kunnat ta hand om hunden  :)… men så är det här i livet… jag får se vidare frammåt men det GÖR ONT  i hjärtat för hunden  tyckte om mej direkt … :) han var så glad pussa mej över hela ansiktet :).. men de är så det finns  många sorters människor i vår herres hage man kan inte göra alla nöijda men jag vet själv vad jag klarar av och inte… jag tar bort mitt konto så småningom  önskar alla er lycka till med era hundar ävan ni som skall  ta en hund  kram på er

//Ramona

Annons:
Honestyisdead
2/24/11, 10:06 AM
#1

Vad är det med in hälsa som fick säljaren att dra sig tillbaka?

Tycker inte du ska ta bort ditt konto.  Du planerar ju att skaffa hund, även om du inte vet när det blir. Här inne är det jättebra att "hänga". Man lär sig något nytt hela tiden :)

bluebaby
2/24/11, 10:10 AM
#2

jag har ju då  kronisk lungimflamation och medfött hjärtfel .. =( vilket ja då har  levt med sen jag föddes med  alltså medfödda hjärtfelet  …. men kroniska lungimflamationen  har jag fått för 5 år sedan har nu på gång en lungimflmation o de va väl det som då lät så illa i henes öra .. o nej jag skall inte skaffa en hud pga att  till den lägenhet vi skall flytta får man inte ha en hund i .. :( så det är tråkit .. men men ok håller mitt konto kvar :) tack för att ni e bryr er kram

[iurochskur]
2/24/11, 10:50 AM
#3

Om du inte får ha hund så får inte jag det heller menar hon då? Jag har ju epilepsi och två diskbråck m.m

Vore ju skillnad tycker jag om du hade en dödlig sjukdom och skulle dö inom kort, då kan jag förstå om man tvekar och sälja till dig. Men vad tråkigt att hon vägrade sälja till dig.

Kramar till dig och hoppas du stannar kvar härinne, det kan ju bli en hund framöver=)

bluebaby
2/24/11, 12:59 PM
#4

hej igen nuuuuuuuuu har jag och min sambo bästemmt oss för att skaffa en liten vovve fram över när det blir vår  och när vi har flyttat till den nya lägenheten som vi får den 1.3 :) .. så jag stannar kvar här på sidan för gillar denna sida.. ni e alla så trevligs o så kan man kanske få nån ny information om hundar o råd o tips osv .. men ha en trevlig dag kram

//Ramona

Honestyisdead
2/24/11, 2:22 PM
#5

#4 Kul att du stannar!

Men nu får jag inte ihop det här. Du skriver i inlägg #3 att man inte får ha hund i den nya lägenheten som ni ska flytta till. Sen i inlägg #4 skriver du att ni bestämt er för att ni SKA ha hund i den nya lägenheten?

Hur ligger det till? Glad

Fridaaaa
2/24/11, 2:37 PM
#6

Undrar samma som #5 :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
AnneN
2/24/11, 5:57 PM
#7

Hoppas att ni hittar en hund som passar er och en uppfödare som ni får bra kontakt med Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2/24/11, 6:10 PM
#8

Jag tycker det är lite fel att säljaren drog sig för sälja hunden. Jag anser att ofta får man mer hälsa om man har djur i ditt fall vill du gärna ha en hund. Det är tack vare hund som jag nu är mitt gammla glada framåt person som jag var för 10 årsen :) Har någ inte mått så här bra trots underbar familj så kommer jag ut nu o pratar med folk. Men jag hoppas nu hittar en liten vän som passar Er. Sen tycker jag du väljer bra ställe att stanna på här på blandrashundar ifkus får man trevliga svar och fina personer finns det här :D

bluebaby
2/24/11, 7:07 PM
#9

ok :) skall klar göra mej … =) man får ha antingen katt eller hund i den nya lägenheten …  fick veta de i dag hadde missförstått min sambo jag hörde att man inte fick ha hund såå nu har jag föklara det  puuh  de var han som prata med hyresvärden i tel i går… så antingen hund eller katt .. jo jössses jag stannar kvar här ..  kram på er

Michaela-N
2/24/11, 7:16 PM
#10

Flyttar från 70 PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR till ÖvrigtSkrattande

Honestyisdead
2/24/11, 9:32 PM
#11

#9 Konstiga regler.
Häromkring är det antingen djur eller inte.
Inte antingen katt eller hund. Vad spelar det för roll liksom?

[Forest]
2/24/11, 10:51 PM
#12

11, Här får man ha vad man vill oxå :)

9 Håller tummarna för att ni skaffar en hund eller katt som ni trivs med anser katter är så trevliga oxå jag vill ha katt men det är lättare att ha hund de tar man lixom med sig på annatvis när man reser :)

Michaela-N
2/25/11, 5:03 PM
#13

#11 Här med ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: