Annons:
Etikettvalpar-avel
Läst 3259 ggr
[4paws]
2011-03-03 19:26

idag har de åkt... stor sorg i hjärtat :´(

idag åkte mina två första Valpar :( nummer 1 och 2. redan när bilen kom var tårarna där och när jag skulle hälsa började jag gråta!

så pinsamt, men det är skönt att dem förstod mej. Valpar blir ju som ens egna barn :/ men samtidigt är jag glad. de kommer få underbara hem.

Här i kommande inlägg kommer lite info

inlägg 1# Cherry

inlägg 2# Shasta

Annons:
[4paws]
2011-03-03 19:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Cherry

Född som nr 1 i kullen, min första valp jag var med vid! så hon är mycket speciell

döpt efter COCA COLA CHERRY

otoligt kaxig redan från start :) har även fått fler fläckar allt eftersom, dock bara mindre

älskar dock att vara i famnen och börjar ibland "spinna" som en katt. mycket kelen och gosig!!

kommer bli agilityhund med sin nya ägare rebecka och kommer även gå lite lydnad. kommer bo ppå en gård med sin syster shasta och en 2årig schäffertik

[4paws]
2011-03-03 19:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Shasta

född som nummer 2 och minstingen i kullen

Döpt efter SHASTA COLA

mycket lugn och har alltid accepterat allt. inga problem med kloklippning, men att sitta still är värre haha

är "lealös" lite osm en katt och eftersom har så mysig päls är hon en av dem mest gosigaste valparna! kan lätt liggai en famn i timmar!

kommer bli familjens nya kelegris. ägaren Linda kunde inte välja mellan Cherry och Shasta och tog istället båda. mycket bra val eftersom de två alltid haft ett speciellt band

liten och lite kaxig, är inte rädd att säga ifrån

här med min syster och systersonen :) har inga problem med att han vill gosa och pusa henne :P

[Forest]
2011-03-03 20:10
#3

Förstår att det känns lite tungt, men ofta får man tänka på att man hittat bra hem till dom :) Nu får köparen lite o pyssla med :P två Valpar. Önskar dom lycka till i sitt nya hem :) Fina är dom måste jag säga.

[iurochskur]
2011-03-03 20:16
#4

Super söta. Kul att dom kom till samma hem.

[4paws]
2011-03-03 22:03
#5

3# ja, det är ju livet med att var uppfödare, valparna kommer ju flytta vare sig man vill det eller inte. de kommer ju få ett kanonhem med massor av kärlek! det är viktigast för mej

4# eller hur :D:D

Upp till toppen
Annons: