Annons:
Etikettannonser-tjänster-erbjudes-sökes
Läst 1476 ggr
arvidåsookie
2016-11-27 22:16

fodervärd/delägare sökes i göteborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej!

Jag har en blandsrasvalp på snart 6 månader som jag behöver hjälp med, då jag just nu inte riktigt räcker till. Dobermann/malinois - en väldigt aktiv, smart och social tik. Sookie behöver få springa av sig och träna hjärnan. Hon gillar att söka, hoppa, springa, kampa, skälla. Och mysa! Hon lyssnar bra när hon inte är för distraherad. Hon behöver tydliga, stadiga regler i form av kontinuitet och positiv förstärkning, Hon behöver även ensamtränas, och öva på hundmöten.

Jag söker dig med hundvana, som kanske tävlat med hundar eller har vana att träna aktivt. Gärna med hundraser som hon har i blodet. Du ska vara motiverad att bara arbeta med positiva metoder, och att spendera tid med en entusiastisk och sprallig valp, och ta ansvar för hennes välbefinnande. I vilken utsträckning  tiden, pengarna och ansvaret ska delas upp kan vi göra upp om så som oss passar, men som ett minimum ett par dagar i veckan. Kanske söker du en livskamrat på deltid, eller bara någon att träna hundsport med? Kan vi ha henne varannan vecka, eller kan du hämta henne några dagar i veckan för att åka ut i skogen å träna spår? Det bestämmer vi! Sookie har en enorm kapacitet för att lära sig nya saker, och är väldigt rolig att arbeta med. Hon är en fantastisk individ, en stjärna.

Jag är inte ute efter att avla henne.

Om du är intresserad eller nyfiken, maila!

ylvaarvid@hotmail.com

Mvh Arvid

Annons:
Upp till toppen
Annons: