Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VALPAR & AVEL

Lilla Varg

2016-08-29 15:35 #0 av: byggarn30

Min "bästaste vovve" den snällaste och finaste kamraten sedan femton år har fått somna in strax före midsommar. Saknaden är stor och därför slänger jag ut en krok här. Han var en blandning av renrasig schäfer och renrasig siberian. Finns det någon som vet någon som har en sådan kull på gång (eller klar)? 

Han/hon kommer att komma till ett kärleksfullt hem med två pudlar som älskade Lilla Varg. Hoppas.

Anmäl
2016-08-30 22:13 #1 av: byggarn30

Ingen värre fart här då... Gäspar

Anmäl
2016-08-30 23:01 #2 av: AnneN

Då du frågar om någon vet av en kull med specifik blandning så är det inte så mycket att svara på om man inte vet av någon sådan.

Men jag hoppas att du hittar det du söker.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2016-08-31 05:44 #3 av: byggarn30

Tack :)

Anmäl
2016-08-31 09:03 #4 av: immobilized

Du har ett pm från mig! 

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Snowdogs.blogg.se ~ Arbetande Siberian huskies & polarhundar
for the strength of the pack is the wolf and the strength of the wolf is the pack

Rip out their tounges and let their words be your meat. It's about never accepting defeat.

.

Anmäl
2016-10-11 19:41 #5 av: byggarn30

Har nu suttit och letat. Blocket är ju bra men det finns inga forum för just Gerberian Schepsky?

Anmäl
2016-10-21 21:59 #6 av: Turast

#5 du är på ett sånt forum nu. För blandraser.

Medarbetare på Valp och Unghund ifokus!
 Peace out~    - Turast
Blogg: The Cartoon Crew

Anmäl