Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Schäfer / vit herdehund blandning

2016-08-16 23:36 #0 av: Shedevil88

Hej. Bomba mig med valp eller vuxen bilder på era godingar och beskriv hur dom blev :)

Anmäl
2016-08-17 15:22 #1 av: immobilized

Blandningen mellan dessa två eller också blandning med ex. Schäfer & annan ras?

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Snowdogs.blogg.se ~ Arbetande Siberian huskies & polarhundar
for the strength of the pack is the wolf and the strength of the wolf is the pack

Rip out their tounges and let their words be your meat. It's about never accepting defeat.

.

Anmäl
2016-08-17 16:06 #2 av: Shedevil88

Ja blandning mellan dessa :)

Anmäl
2016-08-17 21:15 #3 av: immobilized

Ah okej, då kan jag tyvärr inte bistå med min hjälp Glad

for the strength of the pack is the wolf and the strength of the wolf is the pack

Rip out their tounges and let their words be your meat. It's about never accepting defeat.

.

Anmäl
2016-08-20 09:07 #4 av: [loveisall]

Min hund är 75% schäfer och 25 % collie. Alla andra i hennes kull ser ut som vanlig schäfer, men min hund fick vita gener efter sin morfar som var vit herdehund och så här ser hon ut.  Hon är 6 år idag.

Anmäl
2016-08-20 09:20 #5 av: [loveisall]

Kanske missförstod. Du kanske menade en blandning mellan bara schäfer och vit herdehund

Anmäl
2016-08-20 13:39 #6 av: immobilized

Vad jag tolkade så menade TS mellan Vit herde och Schäfer. Men alltid kul å se blandningar med dessa raser ändå. Vi har en blandras mellan Schäfer och Husky. ☺

.

Anmäl