Annons:
Etikettagility-freestyle-rallylydnad-frisbee
Läst 1510 ggr
appelsinchoklad
2016-07-29 16:18

Träningsdagbok

Hej,
Jag skulle vilja ha en träningsdagbok för att hålla koll på hundträningen. Har googlat en bra stund nu, men hittar ingen som säljer någon så jag tänkte fixa min egen. Antingen en pärm eller ett block, har inte bestämt mig ännu.
Använder ni träningsdagbok? Har ni köpt eller gjort själva? Hur är uppläget i era böcker? Om ni vill får ni gärna dela med er av bilder av hur dom ser ut

Jag har inte kommit på hur jag vill att den ska se ut ännu, därför skulle jag ppskatta alla tips jag kan få

Jag är ute efter att planera träningen, allt går bättre om man har en plan. Sen vill jag även kunna skriva upp hur det gick, vad jag ska tänka på tills nästa gång

Annons:
AnneN
2016-07-29 17:36
#1

Har tidigare haft Hundboken, tyckte den var ganska bra, enda felet var att jag är för virrig för att komma ihåg att skriva i den 😃

Hittade även dessa som jag tycker ser riktigt bra ut 👍

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

appelsinchoklad
2016-07-29 18:09
#2

Handboken har jag funderat på, men jag har en annan almanacka som jag är nöjd med och det känns lite onödigt att ha två Tycker också dom ser bra ut, men dom är för specifika sporter och vi tränar så mycket olika så dom fungerar tyvärr inte

Upp till toppen
Annons: