Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

leonberger /amstaff födda 29/12 -15 skåne

2016-07-01 08:42 #0 av: flocken

Har precis köpt en valp/ unghund med vad som sägs denna blandningen. Födda 29/12 -15 i Skåne.
Han hette förr chester men har nu ett nytt namn - Dexter
Många tror att det är rodesian ridgeback i honom

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Många kramar Mette med flock

Anmäl
2016-07-01 09:37 #1 av: Fridaaaa

haha tänkte när jag såg rubriken " en till med samma blanding" men är ju frina Dexter <3

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-07-10 21:34 #2 av: LeShutDown

gud så kär jag blev! En riktigt fin kille du har :) älskar båda raserna men har aldrig sett en blandning av dessa - men det är alltid kul att se en ny lyckad blandning Hjärta 

Anmäl
2016-07-11 05:46 #3 av: flocken

#2 tack.
Han är en toppen hund. Ska kastreras imorgon. Jag driver hunddagis o han ska bli min nya partner när min andra inte orkar mer

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Anmäl
2016-10-08 12:31 #4 av: Piaaxelsson

Hej! Vi har en bror till Dexter😊Han heter Atlas och är jättetrevlig! Vi vet inte så mycket om hans bakgrund då vi adopterat honom från SPCA . Skriv gärna och berätta lite om Dexter och vad du vet om hans bakgrund! Mvh Pia

Anmäl
2016-10-08 22:03 #5 av: flocken

#4 Men vad roligt!
Jag vet inte jätte mkt o. Dexters bakgrund så jag är hem nr 3. Vi kan väl höras via pm ?

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Anmäl
2016-10-08 22:10 #6 av: flocken

Annars gå in på min hemsida www.djurflocken.se o ta kontakt.
Vore så roligt att ha kontakt md något syskon

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Anmäl
2016-11-22 21:58 #7 av: Reneh.rina

Hejsan! Jag har hans bror men de ser lite olika ut :)

Anmäl
2016-11-23 05:23 #8 av: flocken

#7 kan du ta kontakt via min hemsida? Eller via om så får du mitt mob nr ☺

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.