Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VALPAR & AVEL

Söta blandisar

2015-11-16 23:18 #0 av: MailyMorr

Är en stolt småbarns "mormor" nu och tänkte dela med mig av mina nyaste tillskott 😊 Mamman är: Engelsk springer Spanien / Borde collie
Pappan är : Aussie/Borde collie /Labbe
Ingen annan som vill dela med sig av sina söta blandis valpar ? 😊

Anmäl
2015-11-17 00:14 #1 av: AnneN

Åh så söta de är Glad Hur gamla?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-11-17 01:07 #2 av: MailyMorr

9 dagar :)

Anmäl
2015-11-17 10:57 #3 av: Fridaaaa
Roxy 3-4 dagar gammal
1,5-2 veckor gammal tror jag :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-11-17 23:23 #4 av: MailyMorr

Åh sitter också och hoppas att mina små ska öppna sina ögon snart !

Dessvärre haft lite problem med löst bajs på dem små :/

Anmäl
2015-11-17 23:27 #5 av: AnneN

#4 Ögonen brukar de öppna då de är ca 10-14 dygn.

Gällande lös avföring på valparna, vad får tiken att äta? 

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-11-17 23:36 #6 av: Ravynsfair

Eftersom Hector är en omplaceringshund räddad av polis så finns det inga snuttebilder på honom. 
Tidigaste bild som finns är från när han var ca 4,5månad då boende i hundstall. 
Såå tööööt ändå Kär

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.