Annons:
Etikettallmänt
Läst 1193 ggr
Ravynsfair
2015-11-01 12:54

Positiva tråden

Upptäckt att flertalet sajter använder sig utav så kallade "positiva trådar" där man kan skriva av sig känslan för stunden. 
En chans att ventilera ur sig lite. 

Vad är extra positivt idag?
Dela med er, stort som litet, bara det har med hundar att göra.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
Tride
2015-11-01 13:03
#1

Jag minns Lucy, också kallad Lucy show, som lämnade oss förra året. Hon var en irländsk varghund som trodde hon var knähund och satt ofta i mitt knä. Jag tänder ett ljus på Alla Helgon för att Lucy Show skall få framgång i himlen!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Ravynsfair
2015-11-01 13:10
#2

#1 Tände också ett ljus för min bortgågna Schäfer, de har säkert superkul ihop i himlen. 
Tänker ofta på alla tokigheter vi hittade på tillsammans, positiva minnen gör saknaden lite mindre smärtsam. ❤️

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Tride
2015-11-01 14:32
#3

Visst! Nu är de änglahundar!😇

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

AnneN
2015-11-01 17:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Extra positivt idag är att jag & Velvet har varit igång hela dagen med diverse roliga aktiviteter och även på invigningen av Röger Hundtjänsts nya lokal. Så nu är både jag och Velvet trötta och nöjda. 😃

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ravynsfair
2015-11-01 17:54
#5

#4 
Låter superkul! Vad är Röger hundtjänst för nåt då? 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

AnneN
2015-11-01 21:23
#6

#5 Det är en kompis företag, hon öppnar hunddagis imorgon och har massa olika kurser, problemhundsträning, mm. http://www.roegerhundtjanst.se/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Ravynsfair
2015-11-02 12:09
#7

#6 👍

Idag har vi kört ett pass Rallylydnad som gick toppen! 
Hector sköter sig för det mesta galant, han kan alla moment men det är matte som är snurrig i huvudet och krånglar till det för sig själv. 
Jag lyckades behålla lite mer fokus än vanligt, körde en egen bana och 6/10 skyltar (dem 10 jag finner svåra på bana - kan dem en och en utan problem) utan att köra fast helt. 
Brukar behöva stå och fundera en bra stund innan hjärnan kopplar vad jag ska göra. 😟

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

AnneN
2015-11-08 05:13
#8

Igår blev det en härlig långpromenad där båda hundarna fick springa sig trötta och vi hann innan det började regna 🙂

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ikatza
2015-11-09 14:33
#9

i lordags fick vi en privatlektion i tricktraning (eftersom vi var dom enda som hade anmalt och jag kannar tranaren sa bibeholl hon traningen bara for oss! :) ) 
sa vi har borjat trana "pang! du ar dod", filade lite pa rulla runt etc, och fick testa tranarens agilitybana som hon har hemme hos sig :) Ikatz busade sen en massa med hennes hundar, hon trottade ut bada tva :)

sen hann vi bli klara med nya staketet - sa forhoppningsvis kommer inte froken kunna rymma mer ^^ !

Ikatza
2015-11-21 14:47
#10

och nu har vi blivit uppflyttade från valpkursen till agility-träningen!! woop woop! :)

IngaTrnqvist
2015-11-22 00:04
#11

Amazing htm-pass igår! Vi har bytt låt vilket gör att det är ett i princip helt nytt program (vi var startklara i våras, men enda tävlingen på 20 mils radie krockade med annat tyvärr) men gosh! Positionsbyterna flöt SÅ bra, även om han var lite för ivrig och studsig ibland. Göteborg i februari, let's do this! 😃 ❤️

Ikatza
2016-03-30 13:09
#12

var tvungen att liva upp den har traden, da tranaren sa i lordags att vi ska flytta upp fran "unghundstraning/agility" till agility-gruppen! kanns som att det har gatt supersnabbt :)

ska fylla i nagra papper ocksa eftersom hon ar blandras sa att vi far sen utova och tavla i olika hundsporter (hittills var vi tydligen i olika nivaer av valpkurser sa det behovdes inte)

sen i juni ar det att mini-prov for att bedoma hennes fardigheter (och sen far vi tavla om vi vill.. )
ser fram emot att trana mer med henne!! 

woop woop :)

Upp till toppen
Annons: