Annons:
Etikettallmänt
Läst 1011 ggr
Ravynsfair
11/1/15, 12:52 PM

Negativa tråden

Upptäckt att flertalet sajter använder sig utav så kallade "negativa trådar" där man kan skriva av sig känslan för stunden. 
En chans att ventilera ur sig lite. 

Är det något som inte går som du vill?
Något som inte funkar i vardagen, träningen, hunden är sjuk/-skadad?
Ja vad som helst egentligen, stort som litet som har med hundar att göra.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
Ikatza
11/2/15, 9:55 AM
#1

var lilla Houdini har borjat grava sig under staketet for att promenera runt i kvarteret, sa nu haller vi pa och gor om hela staketet for att grava ner en del under marken. vart tvungna att kopa nytt staket och nya pinnar hela vagen runt (blev ganska dyrt :s ) 

sa just NU har vi inget staket alls, sa hon maste vara inne eller fastbunden stora delar av dagen, vilket hon inte ar van vid ^^ 

men forhoppningsvis kan sambon (som jobbar hemifran nu) ta lite tid och iaf fa en stor del gjord idag, och kanske kanske bli klar med staketet!!

Ravynsfair
11/2/15, 1:30 PM
#2

#1 Hoppas ni får upp staketet snart 👍

Själv har jag ångest för morgondagens kursavslut i Rallylydnad. 
Jag blir förvirrad på plan och rör ihop skyltar eller så låser det sig för mig och jag kan inte för mitt liv "förstå" vad det står på skylten… KAOS 😟

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Ikatza
11/2/15, 2:20 PM
#3

ja, hoppas jag med!! ska forsoka hinna hem tidigare sa vi kan fa upp det innan morkret och innan regnet ^^ 

maste kolla upp vad rallylydnad ar, har inte koll 100% :) 
Det gar sakert bra!  ta det lugnt och ta tid att lasa skyltarna. Kursledaren har ju sett dig ocksa resten av kursen sa han/hon vet hur du jobbar :) (antar jag :D)

Ravynsfair
11/12/15, 11:21 PM
#4

Hector har skurit upp en tå på vänster bakben efter en härlig skogspromenad. 
Stackarn ser ut som halta-lotta nu och måste ha sko på sig utomhus för att inte dra i onödigt smuts i såret vilket resulterar i en väldigt tjurig hund. 😕

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: