Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Stockholms hundmässa

2015-10-25 16:57 #0 av: Ravynsfair

Det är dryga 1,5 månad (12-13 dec)  kvar till Stockholms hundmässa. 
Hur många här på blandrashundar.ifokus har tänkt att åka dit och kika?

Det som drar mig mest är mässan såklart, prylfanatiker som man är. 
Med en kräsen hund är det kul att leta godis och leksaker med det där lilla extra. 
Förhoppningsvis hitta ett par byxor till hundträning, eftersom jag är så kort så är det värdefullt att klämma, känna och få prova på plats.
(om det nu finns möjlighet att prova)

Sen ska jag även titta och heja på en vän som ska tävla med sina hundar Glad

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anmäl
2015-10-26 17:50 #1 av: TjockaBerta

Jag brukar gå på den och ska väl sig i år också om inget hindrar mig.

Jag är sugen på ett tufft halsband och koppel till nya vovven.

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2015-10-26 18:07 #2 av: AnneN

Jag var dit förra året och ställde min labbe + gick på mässan, har tyvärr inte råd att åka i år också.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-10-26 18:45 #3 av: Ravynsfair

Aldrig varit på just Stockholmsmässan, brukar hålla till på My Dog, antar att detta är likvärdigt ungefär? 

Vad kul! Gick det nåt bra? 

Tråkigt, men förstår, det är en bit att åka och det är inte billigt att vara där, utan min vän hade jag inte haft råd heller. 

Anmäl
2015-10-26 18:56 #4 av: TjockaBerta

Skulle tro det. Utan att känna till My Dog närmare :)

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2015-10-26 18:59 #5 av: AnneN

#3 Det gick som förväntat, Valle fick Very Good pga sluttande kors, men jag åkte dit mest för att gå på mässan och ställde ut då jag ändå var där.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-11-01 12:46 #6 av: Ravynsfair

Lustigt att det inte visats att du svarat. Funderar
Det var ju en bättre bedömning än inget alls, skulle jag säga men ja, mässan är ju den som drar mest Skrattar

Inga fler som ska till Stockholmsmässan? 

Anmäl
2015-11-03 12:50 #7 av: Hiro

Jag ska tillsammans med min klass som klassresa, ska söka prylar och hänga vid norrbottenspetsarna

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.