Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Bilder sökes till artikel - Rallylydnad

2015-10-19 20:34 #0 av: Ravynsfair

Hej! 
Jag är i skrivande stund klar med en artikel om Rallylydnad men jag har ett problem.
Har inga passande bilder! 

Har vi några här på forumet som vill bidra med några? 
Hemmaträning, klubbträning, tävling, diplom,  spelar ingen roll så länge man tydligt ser vad det handlar om. 

På träning och tävlingsbilder vill jag gärna se  att skyltar med moment är synliga så att man tydligt ser att det är rallylydnad det handlar om. 
Skyltarna behöver inte vara läsbara, bara man ser dem. 

Tack på förhand Blomma

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anmäl
2015-10-20 00:58 #1 av: Fialialej

"På natten är alla katter svarta"

Anmäl
2015-10-20 00:58 #2 av: Fialialej

Anmäl
2015-10-20 00:59 #3 av: Fialialej

Om det är nåt att ha kan jag skicka orginalbilderna via mail eller så.

Anmäl
2015-10-25 13:06 #4 av: Ravynsfair

Ingen mer som har bilder man kan använda? Glad

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anmäl
2015-10-26 16:17 #5 av: BlackandBlue

jag har hur mycket som hällst :) mejla till smilespecial@hotmail.com

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.