Annons:
Etikettallmänt
Läst 1824 ggr
flocken
2015-07-21 08:11

hunden som ring bärare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart dax för bröllop mellan matte och husse. Självklart ska våra hund axel vara ring bärare. Barnen ska hålla axel. Någon av er som haft med hunden så centralt i ert bröllop? Eller hur är era tankar inför ett bröllop i framtiden?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
AnneN
2015-07-21 08:15
#1

Grattis till er 😃

Är inte gift, men om jag någon gång gifter mig så kommer jag hund som självklar ringbärare.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
2015-07-21 08:15
#2

Gifter jag mig, har jag sagt att hund ska vara med om den klarar det såklart :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

VildaVittra
2015-07-21 08:22
#3

Mina hundar skulle definitivt missta ringarna för något ätbart, så nej, de kommer aldrig få vara ringbärare. De skulle dessutom sätta tassavtryck på allas finkläder, så de skulle nog få vara hemma den dagen. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Fridaaaa
2015-07-21 08:31
#4

#3 Haha minne för livet för gästerna 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2015-07-21 11:17
#5

För mig var det så självklart. Jag umgås mer med min hund än familjen. Jobbar med hundar hemifrån. Var en som tyckte att axel skulle vara på pensionat. Har aldrig lämnat ifrån honom. Jo när barnen föddes typ. Självklart förstår jag om alla inte kan ha med sin hund. Vi ska vara ute på en stor ö. Vi har även bokat in honom på båten som ska transportera gästerna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2015-08-07 06:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Bröllopet är över o axel skötte sig exemplariskt. Vår duktiga kille. O tack till fridaakesson som fixade axel innan vigseln. För efter blev det rakt ner i havet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Fridaaaa
2015-08-07 09:01
#7

#6 Bara roligt! Och en ära ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Raubtier]
2015-08-08 21:18
#8

Men jisses så fint. Önskar er all lycka 😃

Upp till toppen
Annons: