Annons:
Etikettallmänt
Läst 495 ggr
Ravynsfair
7/8/15, 4:31 PM

Vad gör ni nu under semestern?

Hej! 

Känner att aktiviteten inte är så stor här på sajten vilket är lite tråkigt. 
Så jag kör igång med att undra vad ni hittar på nu när ni är lediga? 
(antar att de flesta har sommarlov/semester nu, även därför det kan eka lite tomt här.)

Hemma hos mig råder det flyttkaos då jag om en månad ska ta mitt pick och pack för att flytta 85 mil bort. 
Har stora förväntningar på mitt "nya" liv i Sundsvall med förhoppningar om nya bekantskaper inom hundvärlden. 

Med Hector gör jag inte så mycket just nu, blir mest kontakt och stadgaövningar vilket man kan göra lite överallt även om man inte har så mycket tid. 
Perfekt i sommarhettan eftersom man inte behöver röra sig så mycket. 

Berätta nu, vad hittar ni på? 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
Grodan
7/8/15, 4:36 PM
#1

Är här. Pussar på mina djur. Tittar på regnet.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Raubtier]
7/9/15, 12:47 PM
#2

Är sjukskriven så hela livet är som en "semester" för mig. Just nu tränar vi ensamträning, koppelgående och skvallertränar på allt utomhus. När det inte är för varmt eller spöregnar dvs då min hund inte klarar av något av det haha :-)

AnneN
7/9/15, 6:04 PM
#3

Har varit ca 2 veckor hos mamma och hjälpt dem med hundarna + med resultatregistrering efter helgens internationella utställning i Sjulnäs med över 2000 hundar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zakkris
7/9/15, 6:25 PM
#4

Har vart ledig sen början av juni :) Sambon sjukskriven så har fått ta hand om honom och hemmet haha. Men på söndag så blir de riktig semester, d blir de en vecka i jämtländska skogarna där hunden kan leva helt koppelfritt hela dagarna då vi är de enda som bor där :) Ingen el eller rinnande vatten så semester på hög nivå :)

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

IngaTrnqvist
7/10/15, 9:42 PM
#5

Fick semester denna veckan och har inga specifika planer direkt. Det blir en del endagsvandringar med Brun och mamma, samt göra klart våran HtM-rutin, annars vet jag inte. Ska bo ett tag i mormors lägenhet, vilken ligger i princip granne med BK, så vi lär hänga där en del. Sen kanske det blir någon mer rallytävling i slutet av sommaren.

Upp till toppen
Annons: