Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

En till hund

2015-07-01 16:19 #0 av: Firinella

Nu behöver jag ett hjälp. Jag har två kastrerade hanhundar på 5 o 6 år samt en fertil tik på 8 år som hållet grabbarna på plats 😉 Stora blandraser alla tre. Jag har bara erfarenhet av att ta in hanhundar i flocken o undrar nu om ni gör likadant när ni tar in en tik? Tiken är i "tonåren" dvs 13 mån o inte kastrerad. Medel i rang. Tacksam för alla tips o svar./Laila

Anmäl
2015-07-01 16:29 #1 av: VildaVittra

Ja, jag gör likadant som med hanhundar. Den nya får träffa de gamla en och en. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2015-07-01 16:34 #2 av: Firinella

Ok! Är bara rädd när det gäller två tikar men förmodar att den nya unga tiken kommer att låta den gamla vara högst i hiarkin.

Anmäl
2015-07-01 18:29 #3 av: Liten boll

Jag har två tikar en på 6 år och en på 4 år, det va inget problem när nr 2 kom.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Anmäl
2015-07-01 23:44 #4 av: minbebis

Inte exakt introduktion men jag ser mestadels till att hålla resurser borta ifrån dom när dom är nära varandra för att en konflikt inte ska ske. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.