Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (3) Senaste inlÀggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - AllmĂ€nt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, TrĂ€ning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, SpĂ„r & Sök - Weight pull & Drag - UtstĂ€llning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvĂ€rlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, SĂ€ljes, Bytes - Annonser - TjĂ€nster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - SlĂ€ktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kvĂ€ll - Dagens ros OM IFOKUS - Info frĂ„n andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar pĂ„ sajten
ALLMÄNT

Ny medlem, ville bara sĂ€ga hej 😊

2015-05-25 18:22 #0 av: Lotta. J

Tack för en trevlig sajt 😊. Jag har en kull labrador/golden. SĂ„ jag tyckte att vi passade in hĂ€r. HĂ€r Ă€r min dotter med en av vĂ„ra valpar, redan 4v gammal

AnmÀl
2015-05-26 00:10 #1 av: AnneN

Hej och vÀlkommen hit, hoppas du ska trivas Glad

/Mvh Anne
~SajtvÀrd pÄ Blandrashundar ~Medarbetare pÄ Support
HundÀgare i Norrbotten? VÀlkommen till oss pÄ Hundhuset!

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.