Annons:
Etikettallmänt
Läst 584 ggr
Ravynsfair
5/13/15, 12:03 AM

Om ni fick välja ny inriktning.

Hej! 
Kör en kul undersökning här på sajten. 
Om ni fick välja ny gren att träna/tävla inom med er hund, vad skulle ni då välja? 
(Om ni testat allt i listan så får ni trycka på den ni är minst insatt i)

EDIT: Glömde skriva in ett "Ville bara läsa tråden" svar.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
AnneN
5/13/15, 12:09 AM
#1

Beror på vilken av mina hundar jag ska tänka på… Valde blandisen Velvet och svaret blev då spår (viltspår).

Med labradoren Valle så planerar jag att tävla i rallylydnad, tävlingslydnad och jaktprov, men även intresserad av att testa Agility, spår och wp/dw.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

-Aida-
5/13/15, 7:15 AM
#2

definitivt Freestyle, har sett på lite tävlingar från de, folk är verkligen jätte kreativa!

IngaTrnqvist
5/13/15, 10:25 PM
#3

Svarade Agility, men det har vi ju redan hållit på med (om än inte längre) så jag ändrar mig till spår. Spår är faktiskt något jag har funderat på att prova i framtiden, när jag har läst mig till lite mer hur det fungerar och vad som gäller, haha.

Fialialej
5/14/15, 3:15 PM
#4

Jag tog rapport för det är så jäkla häftigt! Men jag skulle också kunna tänka mig spår. Gillar friluftskopplade aktiviteter. :)

"På natten är alla katter svarta"

Ellen89
5/15/15, 10:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi ska prova Agility nu i Juli! Har gjort Lydnad ganska lange (bara vardags) och flyball et ar nu med min svarta tik…

Med lillen blir det lydnad + focus och rally -lydnad senare om allt gar bra sen tavla.

Upp till toppen
Annons: