Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDAR I MEDIA

Polisen om giftköttet: "Hundar som avlidit"

2015-05-01 23:17 #0 av: AnneN

Fattar inte hur någon kan vara så ondskefull!

http://www.expressen.se/gt/polisen-om-giftkottet-hundar-som-avlidit/

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-05-01 23:27 #1 av: Tarotstollan

Ja, det är väl en eller flera personer som själva mår så dåligt att de vill att andra skall må lika dåligt! Som att det skulle hjälpa dem att ge sig på oskyldiga djur eller något annat levande?!ArgGråter

Anmäl
2015-05-01 23:37 #2 av: hannaj98

Vet inte ens vad jag ska säga... Blir så j*vla arg!

Anmäl
2015-05-02 08:35 #3 av: Fialialej

Jag undrar hur många rävar, råttor, fåglar osv som får lida för detta. De kanske är smarta nog att inte äta dåligt kött?

Anmäl
2015-05-02 19:29 #4 av: Lexie82

Mest troligt en sjuk individ.. Hemskt att göra sånt, och jag vill inte tro att en mentalt frisk människa skulle göra något sådant.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.