Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Namn till hunden

2015-03-29 22:39 #0 av: hamstertokiglisa

Hej!
Jag ska köpa en hund och vill ha lite tips på coola hund namn, har kollat på Google men har inte hittat det jag söker. Jag tycker att coola, roliga eller kändisnamn vore rätt så tufft. ;-) Jätte tacksam för svar

Anmäl
2015-03-29 22:59 #1 av: Stallmima

Vad är det för ras??

Anmäl
2015-03-29 23:01 #2 av: hamstertokiglisa

#1 en fransk bulldog.

Anmäl
2015-03-29 23:01 #3 av: hamstertokiglisa

#1 en fransk bulldog.

Anmäl
2015-03-29 23:01 #4 av: AnneN

Hanhundsnamn från A till Ö

Tiknamn från A till Ö 

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-03-29 23:03 #5 av: JonnaCecilia

Vad för sorts hund är det? Hane eller tik? Vad är du intresserad av - att göra med hunden och typ av kändisar/filmer osv?
Saker vi har haft på förslag (och några vi använt) är tex Chewbacca, Ramses, Sirius, Tequila (kallad Quila), Åska, Smilla, Blomma, Bellatrix, Sammi, Samira, Vilja, Frodo, Timjan, Tabasco, Tess, Hercules, Yatzi, Yoshi... Kändisar är ju lite kul med, eller filmfigurer typ, Kardashian eller Wolverine men beror ju lite på vilken sorts hund också ;) Själv ska jag ha en liten vit fluffig en, funderade på att döpa den Fifi bara för att det är ett sånt klassiskt namn, men nej. Eller Britney, efter Britney Spears pga ett skämt på engelska om att en kan säga "It's Britney, bitch" om nån frågar vad den heter och om det är en tik eller hane :P hehe

Anmäl
2015-03-30 08:20 #6 av: hamstertokiglisa

#5 Tack så mycket för förslagen :-)
Det ska vara en fransk bulldog, tik.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.