Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Hundvakt, bildtråd

2015-03-08 21:04 #0 av: Vaargen

En bekant till mig kan inte längre ha kvar sin hund, han heter Hebbe. Och jag har honom hemma hos mig i några dagar nu som hundvakt (hjälper henne lite) skapar en liten bildtråd för att visa upp honom gillar att fota också har bara lite halvsuddiga bilder nu eftersom min riktiga kamera ej funkar för tillfället!

Anmäl
2015-03-08 21:12 #1 av: Vaargen

Här är första bilden :)

Anmäl
2015-03-08 21:12 #2 av: Vaargen

Han fick också ta sig ett litet bad, här innan badet! :)

Anmäl
2015-03-08 21:13 #3 av: Vaargen

*gäsp*

Anmäl
2015-03-08 21:14 #4 av: Vaargen

glad kille

Anmäl
2015-03-08 21:17 #5 av: Vaargen

Ni kan ju gissa vad han har för raser i sig det är bara kul :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.