Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
BETEENDE

Tik slickar kiss

2015-02-28 23:36 #0 av: gickan87

Jag har ett så irriterande problem med min tik på 4 år.

Hon slickar hundkiss stup i kvarten på promenaderna.

Hon är även på min kastrerade hanhund och ska lukta och slicka på hans snopp. Han blir såklart arg och säger ifrån (jag säger också åt henne när jag ser) men hon slutar aldrig.

Även när jag har manliga vänner här ska hon lukta på dem.. vad sjutton är det för fel på min hund?

Hon vet att man inte får gå och lukta på mina vänner ändå fortsätter hon! Kvinnliga bekanta hälsar hon bara på sedan är det bra.

MVH Erika :)

Anmäl
2015-02-28 23:37 #1 av: gickan87

Jag har gett upp, hur får jag henne att sluta? Storgråter

Anmäl
2015-02-28 23:40 #2 av: molam

HAr samma problem så sätter en tass här, min är dock 12 Och hon har aldrig gjort det förr

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2015-03-01 00:20 #3 av: AnneN

#0 Är det något hon alltid gjort eller har det börjat nyligt?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-03-01 00:32 #4 av: gickan87

Det har börjat de senaste 3 månaderna...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.