Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

Kullsyskon sökes för träff

2015-02-22 15:30 #0 av: zakkris

Söker nu kullsyskonen till min Kiwi.
Hon är född på Visingsö på en hästgård i augusti 2012.
De är blandning mellan tibetansk terrier och lapsk vallhund.
Det skall finnas två systrar, en vet jag skall bo kvar hos uppfödaren och en hanne skall ha blivit såld straxt efter jag hämtat min hund. Det skall även finnas en generation valpar som är några år äldre med, med samma föräldrar.
Har ni någon av dessa, helst min egna hunds kull, så får ni gärna skriva. 

Lägger in bild på mamman och pappan samt en bild på alla valparna tillsammans

"De é en da i morn också"

Anmäl
2015-02-22 15:39 #1 av: AnneN

Ett tips om du inte redan gjort det är att kontakta uppfödaren, kanske har han/hon kontakt med de andra valpköparna eller kontaktuppgifter till dem?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-02-22 15:49 #2 av: zakkris

Har tappat all kontaktinformation det är det som är de värsta :/ Letat i ett år

"De é en da i morn också"

Anmäl
2015-02-22 18:30 #3 av: Yanni3

Jättetråkigt när man "tappar" bort kontaktinfo!
Min uppfödare tog ingen kontaktinfo och jag har letat kullsyskon i ca 6½ år nu och letar fortfarande... =/
Hoppas du hittar din hund syskon. =)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.