Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Just när man tror.....

2015-01-30 15:33 #0 av: vallhund

....att man sett allt

http://news.distractify.com/pinar/rami-the-dachshund-pit-bull/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Kennel.

Anmäl
2015-01-30 15:37 #1 av: AnneN

Oj, ja det är då definitivt en korsning jag inte skulle rekommendera att göra medvetet iallafall... Men hoppas att han får/fått ett bra hem med ägare som förstår va de har i kopplet.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2015-01-30 15:37 #2 av: Katti

Genetiken går sina egna vägar kan man säga! Sorgligt att folk inte kan hålla sina fingrar borta från öronen ens på blandraser dock...

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Kennel Min Bästa Vän & Skullebo kaningård

Anmäl
2015-01-30 17:16 #3 av: VampireGirlElvira

Jag är mållös... O_o
Vet inte vad jag ska skriva om den stackars hunden. :/ :(

"I am beautiful no mater what they say. Words won't bring me down."
Anmäl
2015-01-30 18:53 #4 av: fridarebecka

Om det här inte var en tjuvparning så förstår jag inte vad uppfödarna tänkte med riktigt. Visst förstår jag vissa blandraser men det här kan inte varit genomtänkt Förskräckt

Anmäl
2015-01-31 20:45 #5 av: thea_thea

Usch vilken blandning *kräks*

/Thea

Medarbetare på Bortskänkes och Gerbiler!

Anmäl
2015-02-02 09:42 #6 av: -Aida-

tycker den va riktigt ful. tror inte hunden lider speciellt av sitt utseende men de är utan tvekan den mest skumma blandning jag sett hittils.

Anmäl
2015-02-03 06:52 #7 av: Ellen89

Sag en Corgi/Rottweiler harom dan pa FB....

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.