Annons:
Etikettallmänt
Läst 922 ggr
zakkris
2015-01-09 18:02

Min vovve och en till

Har sedan innan en blandras tik på 2 år, en tibetansk terrier och lapsk vallhund, andra generation :) (både mamma och pappa var 50/50 korsning med denna blandning)

Hon har känt sig mycket ensam, men i sommar, då kommer hon få sällskap!
Det kommer vara en chihuahua som kommer komma in i familjen. Det är svärmor som ska ta valp på hennes blandrastik. Där är det chihuahua och morfar var papillon, men hon ser ur som korthårig chi.
Hon skall sedan paras med en långhårig renras chi.

Hoppas på långhårig valpis. Båda hundarna är bra familjehundar som använts som barnhundar och stallhundar. Ingen är skällig och de är friska.
Kommer bli helt underbart!

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Annons:
shelbyeleanore
2015-01-09 18:05
#1

Wow vad kul! 🙂 Lycka till med din nya valp!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
AnneN
2015-01-12 21:15
#12

OBS! Har raderat alla kommentarer som gäller blandrasavelns varande eller icke varande, det hör INTE hemma i denna tråd. Vill man diskutera sådant är man välkommen att skapa en egen tråd om det ämnet!

Ber alla i fortsättningen hålla sig till trådens avsedda ämne och hålla trevlig ton! 

TS jag önskar dig lycka till med din nya familjemedlem och hoppas på att få följa era äventyr med bilder och berättelser 🙂

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zakkris
2015-01-13 11:21
#13

#12 tack så mycket :)
Kommer nog finnas massor med bilder, de är ju trots allt sommar då, så visst kommer jag dela med mig av mina små troll :)

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Annons:
Upp till toppen
Annons: