Annons:
Etikettallmänt
Läst 576 ggr
AnneN
12/31/14, 3:42 PM

Gott nytt år!

Jag vill passa på att önska alla 2- & 4-benta ett riktigt gott nytt år! ✨

Vad tycker era hundar om fyrverkerier? och hur firar ni in det nya året?

Själv är jag lyckligt lottad då Velvet (blandis) älskar allt som låter och är övertygad om att fyrverkerier måste vara de roligast leksakerna i hela universum (hon är kopplad hela tiden dagarna vid nyår), Valle (labrador) hade inte kunnat bry sig mindre, det kan skjutas raketer från gårdar vi går förbi och han reagerar inte ens, speciellt inte om han har någon intressant fläck att nosa på.

Nyåret firar vi här hemma med en lugn filmkväll och massa gott att äta.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
[Emma--]
12/31/14, 6:25 PM
#1

Gott nytt år. 🥳

Jag har en katt som varit rädd för fyrverkerier och var väl först förra året hon blivit rätt så lugn och t.o.m tittade ett tag förutom när det small som värst. 
Så vi är vana att bara sitta hemma faktiskt så det blir film och lite gott att äta. 

Dabbe (hunden) är inte alls brydd om smällarna tack och lov. Men tänker inte utmana ödet så vi tog en långpromenad tidigare idag så det blir bara kortare rastningar nu på kvällen.

Fridaaaa
12/31/14, 6:30 PM
#2

Gott nytt år!

Våra bryr sig inte, vilket är extremt skönt!
Jag blir hemma då jag är dunderförkyld, sambon ska bort en stund till sin mamma och fira där borta

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

TjockaBerta
12/31/14, 7:52 PM
#3

Förra hunden var en klippa och det smittade av sig på nästa hund. Idag har vi spårat godisspår och två blodspår och varit ute i två timmar så vi sover nog gott både vovvis och jag.

>>>Malum domesticum<<<

AnneN
12/31/14, 8:06 PM
#4

Här smäller det redan ganska mycket utanför lägenheten och samtliga djur ligger och sover totalt oberörda.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: