Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

Efterlyser syskon till min vovve

2014-11-01 00:15 #0 av: Sannin

Hej! Jag försöker hitta min hunds syskon! Tycker det skulle varit jätte roligt att få se de! Hon är en blandis mellan Alaska malamute, amstaff & labbe. Född 17 december 2012 :) 

Anmäl
2014-11-01 15:32 #1 av: Cavia

Skriv gärna lite mer info, var du köpt hunden osv, så är det lättare att hitta ev syskon...lycka till!

Anmäl
2014-11-02 13:42 #2 av: Fridaaaa

Om de chippades samtidigt kan man ibland finna på jbv sida, om man söker på hund, skriv in din hunds chippnr och sedan ta bort sista 2-3 siffrorna så kan syskon kommaupp, men som sagt måste vara chippade samtidigt

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-11-19 13:26 #3 av: Ihima

De tricket med JBV funkar verkligen inte. Försökte gör så med tiken men nej!

Anmäl
2014-11-19 13:27 #4 av: Fridaaaa

#3 Fungerat för många.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.