Annons:
Etikettallmänt
Läst 1458 ggr
[MikaelaR]
10/26/14, 11:22 PM

Äger någon denna blandning?

Tänkte se om någon annan äger en blandras med samma eller typ samma raser som min blandras är, min blandras har dessa raser i sig schäfer/rottweiler/bordercollie.

här är en bildtråd med honom: http://blandrashundar.ifokus.se/discussions/544d3b028e0e742cfc001159-bildtrad-min-nya-hund-en-blandis?discussions-1

Jag undrar om någon annan har någon sån här blandning eller liknande, som vill visa bild jag vill bara se om dem liknar varandra eller ej ^^

Annons:
anche
10/27/14, 7:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min hund Bella är blandras mellan schäfer, bordercollie och Golden. Hon är lite lik din hund men något längre päls. Bella ä väldigt lugn och bra i temperament Hon har ca en tredjedel av vardera rasen i sig. Lycka till med din supersöta lilla valp.

[MikaelaR]
10/27/14, 8:12 AM
#2

ååh vad söt ❤️

askan
11/1/14, 9:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Åh så himla söt <3

Jag har en schäfer/rottis och jag känner ju igen vissa saker som öronen och vissa ansiktsuttryck! Min hund har rottweilerfärgerna och din har nog lite spetsigare nos men i bilden i inlägg 21 i din bildtråd känner jag verkligen igen ansiktsuttrycket. Jag har tyvärr inte träffat min hund som valp eftersom har är omplacering, men fladdriga öron har han fortfarande.

vallhund
11/2/14, 8:25 PM
#4

#3

😍

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[MikaelaR]
11/6/14, 9:13 PM
#5

Åh han var en helt underbar hund, tyvärr så äger jag inte honom längre utan han har ett nytt hem där han får stanna för resten av sitt liv hoppas jag! så jag vill avsluta tråden här. Som svar på varför han med stor sorg sålts är för att min andra hund starkt avvisat honom! det gick inte att separera dem hela tiden utan en förutsättning för att ha två hundar är att dem passar ihop det gjorde dem de första dagarna sen blev det mer och mer problem dem emellan, jättetråkigt men sånt händer!

Upp till toppen
Annons: