Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
O.T. OFF-TOPIC

OT - upphittad katt Skövde 31/8

2014-09-01 19:40 #0 av: Fialialej

Hoppas det är ok att jag postar detta här.

Vit katt med grå svans upphittad, tyvärr död, i centrala Skövde. Fanns tyvärr inget chip att läsa av så ägaren är okänd. Om någon vet vem husse eller matte kan vara, meddela mig.
Jag fick tyvärr inte lov att göra en upphittatanmäla hos polisen.

Anmäl
2014-09-03 13:47 #1 av: jagga-ewe

Har du kollat så den inte var öronmärkt, en del katter öronmärks fortfarande...

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Anmäl
2014-09-03 15:27 #2 av: Fialialej

Inte vad jag kunde se.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.