Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Rädda hundar

2014-07-27 15:32 #0 av: Ceccan

Hej ! 

Båda mina vovvar är rädd för åskan .. Hur gör ni för att hålla er bästa vän lugn ? 

Anmäl
2014-07-27 15:40 #1 av: Fridaaaa

Beter mig som vanligt. Inte gulla med dem om de skulle reagera. Inga av våra två är rädda men aldrig gjort en stor grej av det heller :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-07-27 15:52 #2 av: Ceccan

Va bra då behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag låter dom va 

Anmäl
2014-07-27 15:54 #3 av: Fridaaaa

Däremot r det ju bra om man kan underlätta för en rädd hund om den är väldigt rädd.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-07-27 16:10 #4 av: Maja2

En av mina hundar var tidigare väldigt rädd för åskan. Ett helt år spelade jag skivan "åska och fyrverkerier" och det hjälpte. Nu är han inte alls rädd och orolig längre :)

Anmäl
2014-07-27 19:37 #5 av: Ceccan

Båda två ligger och skakar och den ena lägger sig gärna under sängen lr bakom soffan . 

4 # tack för tipset man kanske skulle våga testa och se om det funkar 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.