Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Tips på litteratur

2014-07-12 19:19 #0 av: Miowi

På torsdag får jag hem min alldeles egna bebisvovve, efter 10 års tjat! Är så glad att jag inte kan sitta still, samtidigt som jag känner panik att jag missat någon detalj.

Kollat runt lite efter bra böcker om valpens första tid och uppfostran, dvs grunderna. Tänkte höra om ni har några bra tips? Behöver inse att hunden inte kommer gå fot direkt så hade varit tryggt med att veta lite var man ska börja :)

Anmäl
2014-07-13 07:59 #1 av: Tina-A

Kontaktkontraktet är himla bra, en av de bästa hundböckerna om du frågar mig! Solklart värt ett köp!

.: Dance like there is no tomorrow :.

Läs min blogg - www.hejtina.blogg.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.