Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

STOLT !

2014-07-08 12:14 #0 av: nlinds

Visste inte vilken kategori jag skulle lägga detta inlägg.  Måste få skryta lite för jag är SÅ stolt över min klumpeduns ! I flera månader har vi tränat och kämpat med hundmöten och jag har kämpat för att få gott samspel med min Vita Schäfer. I helgen annordnade Vita Schäfer hundklubben en utställning och jag anmälde mig och åkte dit...

Aros kunde inte ha skött sig bättre ! Så jäkla stolt över min klump ! Jag fick vara ringsekreterare, blev vald till protokolljusterare (?) och valberedare i Vita schäfer hundklubben, är ganska stolt över mig själv också Cool nåväl, tillbaka till Aros bedömning, domaren skrev "kraftig hane, välbyggd, utmärkta tassar, bra front och förbröst, välvd bak, lite lång i linjerna, stark rygg, mkt bra bröstkorg, vackert huvud o uttryck, väl ansatta öron, lite mer pigment önskvärt, öppen o glad !" Och vi VANN vår klass "unghund" och blev BIR !!!!!!!Skrattar Dock fick vi inte tävla vidare om BIS titeln i klubben då Aros är kastrerad. Men jag är såååå nöjd !  Skrattar

Anmäl
2014-07-08 12:15 #1 av: nlinds

Skrattar

Anmäl
2014-07-08 12:16 #2 av: nlinds

Aros blev även vald till Årets hund i VSHK och fick diplom  ! Samt fick diplom "duktig vovve" för att han lärt sig ett nytt trix (helt meningslöst diplom egentligen), men alltid kul att få något ! Samt så fick vi en medalj för att vi var med på "prova på dagen" och vi körde personsök ! Vi vann även ett första förbandskit i BIR titeln samt att vi vann en gratis vaccination Skrattar

Anmäl
2014-07-08 16:58 #3 av: lillvilda

Åh Himmel så vacker han är. Grattis!!

Anmäl
2014-07-09 10:56 #4 av: redstaryena

Jätte fin. Hade man kunnat få se en bild på huvudet framifrån

Anmäl
2014-07-09 14:57 #5 av: anche

Grattis!! Du har en underbart vacker o fin hund. Förstår verkligen att du är stolt. Det skall du fortsätta vara med all rätt :-)

Anmäl
2014-07-09 16:35 #6 av: Saffran0Spice

Gud så roligt!
Verkligen grattis Partajar

Anmäl
2014-07-10 11:05 #7 av: nlinds

Tack allihop ! :D

Här kommer en bild framifrån, som önskats :) Har dock ingen bild då han tittar rakt in i kameran konstigt nog. Denna är från när han var 1 år dock :)

Anmäl
2014-07-10 12:50 #8 av: Thiah

Grattis till er båda. Du har en riktig sötnos :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Anmäl
2014-07-10 13:03 #9 av: nlinds

#8 Tack :D

Anmäl
2014-07-10 13:55 #10 av: redstaryena

Så fin. Tror min han hund har vit schäfer i sig. Hans huvud liknar detta lite. Jätte fin!

Anmäl
2014-07-10 15:33 #11 av: nlinds

#10 tack :) !

Anmäl
2014-07-12 09:42 #12 av: Ellen89

Grattis! Jattefin hund! 

Anmäl
2014-07-14 11:27 #13 av: nlinds

#12 vi tackar så mycket ! Skrattar

Anmäl
2014-07-20 10:55 #14 av: Forest

grattis båda två :) 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2014-07-21 08:23 #15 av: nlinds

#14 Vi tackar så mycket !

Anmäl
2014-07-22 02:48 #16 av: vallhund

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Kennel.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.