Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Rhodesian Ridgeback/Pitbull

2014-05-16 06:35 #0 av: Cahira

Mötte en otroligt charmig gosig mysig ung tös idag. Hjärta

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2014-05-16 06:36 #1 av: Cahira

Anmäl
2014-05-16 06:36 #2 av: Cahira

Anmäl
2014-05-16 06:37 #3 av: Cahira

Anmäl
2014-05-16 06:39 #4 av: Cahira

Öronen! Kär

Anmäl
2014-05-16 06:43 #5 av: fuzzie

Nämen gudis så söt! Skrattar 

Anmäl
2014-05-16 06:44 #6 av: Cahira

#5 Massa kilo kärlek! Jag fick både klia magen och pussas. Kär Schäfrarna var inte lika lättflirtade. *S* 

Anmäl
2014-05-16 06:47 #7 av: fuzzie

Naw, vad mysigt! Jag hade lätt kunnat haft en sådan söt tös, dock tror jag kanske inte att min chihuahua grabb skulle uppskatta det hehe Skämtar 

Haha jasså, vad tråkigt då. Men hon var ju sötast! 

Anmäl
2014-05-16 06:49 #8 av: Cahira

#7 Ja jag var inte helt ledsen att pussas med henne. :) När jag slutade klia henne på magen fick jag en uppmanande tass i plytet för mer. xD 

Anmäl
2014-05-16 06:52 #9 av: fuzzie

Haha sött! Skrattar 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.