Annons:
Etikettveterinär-sjukdomar-hälsa
Läst 1232 ggr
AnneN
2014-04-21 23:09

Nervös för röntgen imorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag är verkligen jättenervös inför röntgen av Valles höfter & armbågar + koll av patella, det är ju pirrigare än att tävla! 😮

Hans ena kullbror har D på höfterna, resten av de som är röntgade har A eller B, så snälla håll tummar, tassar och allt annat för att Valle ska ha friska leder!

Röntgen sker imorgon vid 14-tiden, sedan tar det några dagar innan plåtarna är avlästa och resultatet registrerat på SKK, så jag kommer att gå som på nålar de närmaste dagarna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Honestyisdead
2014-04-21 23:13
#1

Håller allt vad jag kan.

Fridaaaa
2014-04-22 07:48
#2

Håller tummarna!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
2014-04-22 16:05
#3

Hemma nu med en extremt trött Valle, och då menar jag extremt trött!!! Velvet som löper försöker retas genom att sätta sig framför hans nos, han suckade och vände bort huvudet och fortsatte sova 😛

Han skötte sig jätte bra på djursjukhuset, somnade snabbt av lugnande sprutan, men det tog lång tid innan han behagade vakna efteråt, han sov så gott så 😴

Patella grad 0 = normal 👍

Då håller vi tummarna att höfter & armbågar är lika friska och att skk är snabba på att publicera resultatet 🙂

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
2014-04-23 23:15
#4

Skönt att han skötte sig fint och att det gick bra. Håller tummarna för att det blir bra resultat på höft och armbågarna 🙂👍

Frida B
2014-04-24 09:37
#5

Hoppas att höfterna och armbågarna är lika bra som patellan!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

AnneN
2014-04-26 10:34
#6

JAAAAA!!!! Vilken lycka!

Valles ledstatus:
Patella - 0 (normala)
HD - A
ED - 0 (ua)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
[Forest]
2014-04-26 21:20
#7

6 Grattis 😃 Vilket super resultat det vart 👍

Upp till toppen
Annons: