Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Julius K9 sele

2014-03-28 08:49 #0 av: Fridaaaa

Söker efter det men hittar inte till vettigt pris. Jo på ett ställe men fanns bara i svart. Många är svindyra.

Någon som vet? 
Kollat bland annat ebay och tradera redan.

Vill inte ha svart, orange, rosa eller liknande färger.
Ska vara en Baby2.

Fungerar lika bra med begagnat om det är i bra skick.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-03-31 07:19 #1 av: nlinds

Har sett baby2 selar på olika hundgrupper på fb !
Kika in "billiga hundsaker till riktigt låga priser"
"Begagnade hundsaker köp och sälj"
"Chihuahua tillbehör köp och sälj" (Finns mycket till både mini hundar och upp till JRT storlek)
samt
"Vi fattiga hundägare köper byter och säljer"

Lycka till Glad

Anmäl
2014-03-31 08:54 #2 av: Fridaaaa

#1 Den sista gruppen där är jag redan medlem i, men inte sett någon där?
Har med i 2-3 andra också men inte sett (minns inte vad de heter), jo sett någon svart,men inte ute efter svart tyvärr.
Men får kolla in de andra två grupperna med som du nämnde (tror dock jag är med i ena av dem), tack för tipsen

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-03-31 09:24 #3 av: nlinds

#2 ah ok :) I sista gruppen jag nämnde har jag inte sett någon heller, men tänkte att det kanske kunde va värt en kik ändå :) Varsågod !

Anmäl
2014-04-04 22:32 #4 av: Imasy

http://www.zooplus.se/shop/hund/hundkoppel_hundhalsband/julius_k9?gclid=CPPr4sbWx70CFeHDcgodny0AJQ

Kan detta vara något?

// Jennie - Sajtvärd för Katter, Hamster, Dvärghamster, Brott och Litteratur. 

~Välkommen!~

Anmäl
2014-04-05 08:23 #5 av: Fridaaaa

Har funnit och beställt Glad

#4 Tack för tipset, kollat där men ville inte ha röd eller svart, men har beställt en nu från annat ställe Glad

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.