Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar

Känner någon hunden?

2014-03-05 01:23 #0 av: luckypox

Gosan försvann från ett omplaceringshem innan jag hann köpa tillbaks henne.Misstänker att hon finns i Stockholmstrakten.Har någon sett henne? Jag vill så gärna veta vart hon är och hur hon mår.Hon är korsning Schäfer/Borzoi.

Anmäl
2014-03-05 08:24 #1 av: Forest

Har inte omplaceringen uppgifter på köparen ?

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2014-03-05 13:38 #2 av: Pudelbus

Såg en hund med samma raser i grubben "hundar" på FB för några dagar sedan. Minns inte vad hunden hette eller vad inlägget handlade om dock. Kommer bara ihåg raserna ^^Skriv ett inlägg där och fråga kanske? 

Anmäl
2014-03-05 14:44 #3 av: luckypox

Omplaceringshemmet blev jag osams med när jag köpte hem den andra hunden som var där.Hon hade varit på prov på flera ställen.Och dom vägrar tala om vart den här är nu.

Jag hittade inte bilden på gruppen hundar,bara en Saluki/Schäfer.

Anmäl
2014-03-05 16:40 #4 av: Pudelbus

#3 oj, det var nog den jag tänkte på. Nästan rätt iallafall Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.