Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
R.I.P HUNDAR VI MINNS

Saknad

2014-02-08 20:38 #0 av: Niiinah92

Nu i maj blir det fyra år sedan Lufsen gick bort och ändå lipar jag fortfarande när jag tänker på honom. Kände att jag behövde skriva av mig lite. 

My angel dog

For years you have been gone

my friend I miss you so

Yet, it feels like yesterday I had my arms around your neck

my friend I miss you so

In your eyes I saw wisdom years beyond your age, an old soul in a pup's body

my friend I miss you so 

You made me smile and laugh so many times

my friend I miss you so

I don't believe in god or heaven but I do believe in angels and that you are one of them. 

my friend I miss you so

I still cry when I think of you, the year we had was worth more to me than ten years with any other dog.

my friend I miss you so

I hope to find someone as special as you again some day

my friend I miss you so

Anmäl
2014-02-09 00:42 #1 av: vallhund

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Kennel.

Anmäl
2014-02-09 10:07 #2 av: Fridaaaa

Underbara Lufsen Hjärta

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.