Annons:
Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 921 ggr
Fridaaaa
2/4/14, 5:04 PM

Overallen har kommit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😃 Passade bra, lite stor runt bröstkorgen men gör inget :)
Denna är vid minusgrader/kall blåst och för att inte få massa snöklumpar 🙂 Fick hem i tunnare fleece också, för mildare grader för att inte få snöklumpar 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Ison
2/4/14, 6:30 PM
#1

Snyggt! Synd att det oftast inte finns overaller med lite fräckare mönster för större hundar, hade gärna haft en sån på min fryslort!:)

Fridaaaa
2/4/14, 8:37 PM
#2

#1 Tack 🙂 Ja det är synd, även större hundar vill kanske vara lite snygga/fräcka om de behöver kläder, så är synd! Roxy diggar sin 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
2/4/14, 8:54 PM
#3

Gud så söööt! 😍 Passar henne tokbra! :D Färgmässigt dvs ^^

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
2/4/14, 8:57 PM
#4

#3 Riktigt nöjd med den 😃 Ja visst blev hon söt hihi hon verkar uppskatta den med då hon blev glad när jag skulle ta på den 👍

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
2/4/14, 9:20 PM
#5

Kul! 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
2/4/14, 9:49 PM
#6

#5 Aaa 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
zabelle
2/5/14, 10:34 AM
#7

#0 Jättefin Frida! Var hittade du den?

Zabelle   

Fridaaaa
2/5/14, 10:35 AM
#8

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
2/5/14, 10:39 AM
#9

Tack snälla Frida! Klickade på "gå med i grupp" så kanske jag kan komma in på sidan senare i dag :)

Zabelle   

Fridaaaa
2/5/14, 10:40 AM
#10

#9 Gör så, de är trevliga och hjälpsamma där också 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mixie
2/5/14, 11:17 PM
#11

Mycket av det som såldes på facebooksidan kan handlas privat på eBay för en 4e del av priset :)

//Mickan

Fridaaaa
2/6/14, 10:06 AM
#12

#11 Ja jag har sett liknande på Ebay, men bara på ebay.com, och handlar man över en viss summa där kan man råka ut för tullavgift, och det vill jag inte, samt att det är betydligt längre leveranstid, ialla fall på annat jag köpt där, har varit 2-4 veckors leverans.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2/6/14, 8:32 PM
#13

Jätte fin vart hon i overallen :) 

Jag köper ibland via ebay från Tyskland :)

Annons:
Fridaaaa
2/6/14, 8:33 PM
#14

#13 Ja jag har kollat in där enstaka gånger 🙂 Hur har leveranserna varit där och storlekarna?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2/6/14, 11:19 PM
#15

14 man måste ha koll på att de levererar utanför Tyskland, storlekarna har vart bra jag har köpt visligen bara 2 täcken, samt "tofflor till hund" där men vart helnöjd ena var till kompisens lilla hund o där hade jag lyckas bra med mäta :) Leverans har vart  7-10 dagar o det anser jag okej.  Även köpt en stor klöspelare för ca 800 kr den levererades ända till dörren för den summan😉

Fridaaaa
2/7/14, 8:51 AM
#16

#15 Okej 🙂 Ja syrran har beställt ett stort katträd med från Tyska Ebay för under 800kr, med hemleverans, är ju toppenbra 😃
Bra att storlekarna stämmer, för beställde från ebay.com en sele, där stämde måtten inte alls 😮 Men det är ju toppen 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: